Już niedługo
Zobacz wszystkie
Reklama

Komentarze
- Między nami Liderkami: Z pustego i Salomon nie na...
W kraju niespokojnie, schronów nie ma, ale dobrze że są liderki. Zajęcia jednej Pani "Z pustego i Sa...
- Mar Pol - Między nami Liderkami: Z pustego i Salomon nie na...
kobiety szkolenie w dobrostanie bo mężczyźni szkolenie wojskowe i w kamasze na front i mogą już nie ...
- kinga75 - Silent Disco na zakończenie wakacji!
"jak się bawią ludzie wtedy gdy nie pada deszcz jak się bawią ludzie gdy kochają się "
- niepokorny - Z czego składa się opłata za śmieci
Śmieci coraz więcej PUK za darmo nie wywiezie Miasto nie zarabia Koszta musimy pokryć my Gorzkie to ...
- niepokorny - Z czego składa się opłata za śmieci
dawno temu jak wprowadzano segregację odpadów zapewniano że owszem to dodatkowa praca dla kazdego z ...
- winiek8
Kolejna dobra wiadomość dla Internautów |
środa, 03 sierpnia 2011 01:26 | |||
Mamy dla Was następną, dobrą informację. Powiat radzyński bierze udział w kolejnym projekcie pod nazwą: Wrota Lubelszczyzny. Informatyzacja administracji. Projekt ten obejmuje aż 191 jednostek samorządu terytorialnego z województwa lubelskiego, w naszym przypadku będzie to powiat, miasto i gminy. Przewidzianym terminem do jego realizacji jest rok 2012. W ramach projektu powiat otrzyma elektroniczny obieg dokumentów, elektroniczną skrzynkę podawczą, około 20 komputerów, serwer i różnego rodzaju oprogramowania. - Cały ten projekt ma na celu po pierwsze usprawnić funkcjonowanie samorządów poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą czy serwer, na którym będą umieszczone różnego rodzaju dokumenty w formie elektronicznej. Po drugie każdy mieszkaniec, który ma dostęp do Internetu, będzie mógł bez wychodzenia z domu załatwić sprawy w urzędach. Pomocną rzeczą może stać się wyrobienie sobie szyfrowanego podpisu, który umożliwi nam wysyłanie podań czy różnego rodzaju pism. Tą samą drogą, czyli poprzez skrzynkę podawczą otrzymamy odpowiedź z urzędu - mówi Jerzy Popek zastępca kierownika Wydziału Spraw Społecznych Starostwa Powiatowego. Skąd wiemy, że nasze pismo trafi do odpowiedniej osoby? W danym urzędzie oprócz elektronicznej skrzynki podawczej będzie znajdował się tzw. elektroniczny obieg dokumentów. Osoba odpowiedzialna za ten obieg będzie miała za zadanie rozesłać wewnętrzną siecią urzędu pismo do danego biura czy osoby, a po otrzymaniu odpowiedzi na nie odesłać dane pismo do obywatela.
|