
Komentarze
- Opłaty za śmieci muszą się równać z kosztami
Z jednej strony masz rację, ale z drugiej strony taki tryb prowadzi do wielu problemów ze zdrowiem. ...
- for_sale - Opłaty za śmieci muszą się równać z kosztami
Komu chce się ślęczeć nad garami? Kupi sobie taki singiel gotowe żarcia i macie wzrosty we wszystkim...
- pioter - Opłaty za śmieci muszą się równać z kosztami
Niektóre miasta odchodzą od plastikowych worków na śmieci i nie odbierają frakcji zielonej, która je...
- radzyniak13 - Opłaty za śmieci muszą się równać z kosztami
Wydaje mi się, że liczba 2 tys. osób (12 tys. zgłoszonych / 14 tys. mieszkańców), które nie są zgłos...
- for_sale - Konferencja Pamięć jest naszym obowiązkiem
https://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-sad-wstrzymuje-przesluchania-netanjahu-premier-izraela-unika,n...
- pioter
W Radzyniu odbyły się pierwsze warsztaty turystyczne |
Dominika Leszczyńska | |||
środa, 20 października 2010 10:24 | |||
Warsztaty są elementem prac nad Strategią rozwoju i promocji markowych produktów turystycznych i kulturowych Powiatu radzyńskiego i Miasta Radzyń Podlaski na lata 2010-2020 oraz Systemem identyfikacji wizualnej i werbalnej markowych produktów turystycznych i kulturowych Powiatu radzyńskiego wraz z projektami aplikacji. Wykonawca dokumentu, konsorcjum Landbrand & PBS DGA, przeprowadził już badania jakościowe i ilościowe, obecnie trwają prace diagnostyczno-audytowe. Realizacja zadania potrwa do grudnia br., kiedy to powstanie dokument Strategii. Organizatorzy poniedziałkowego spotkania wystosowali blisko 100 zaproszeń do przedstawicieli instytucji, organizacji, przedsiębiorców i osób indywidualnych zainteresowanych promocją regionu. Ostatecznie w warsztatach uczestniczyło kilkadziesiąt osób. Obecni byli na nich także przedstawiciele firmy Landbrand s.c. - Paulina Brzeska i Hubert Gonera oraz reprezentanci Lidera i Partnera projektu, tj. Powiatu Radzyńskiego i Miasta Radzyń Podlaski. Funkcję moderatora wziął na siebie Bogdan Sozoniuk, kierownik Wydziału Spraw Społecznych Starostwa Powiatowego, który przywitał uczestników, przedstawił Dominikę Leszczyńską – koordynatora projektu i pracownika tworzącego się w Pałacu punktu informacji turystycznej, zaprezentował założenia projektu i udzielał chętnym głosu. Na wstępie Hubert Gonera omówił najciekawsze realizacje Landbrandu (m.in. dla miasta Białystok, Elbląga, regionu Warmii i Mazur). Omawianie działań podjętych na potrzeby powiatu radzyńskiego rozpoczęły wnioski z przeprowadzonej wizji lokalnej. Prowadzący zwrócił uwagę na wspaniałe zabytki, walory przyrodnicze, bogactwo architektury drewnianej, wydarzenia kulturalne. Następnie przedstawił raport z badań ilościowych i jakościowych. Przysłowiowym "gwoździem programu" były propozycje produktów turystycznych, wypracowane w oparciu o wyniki dotychczasowych badań. Na tym etapie traktowane są jako propozycje, dyskutowalne na tym i kolejnych spotkaniach. Przypomnijmy, że w myśl podpisanej umowy, Wykonawca powinien określić komponenty przynajmniej trzech markowych produktów turystycznych i kulturowych, a następnie opracować przykładowe gotowe do komercjalizacji oferty turystyczne. Organizowane konsultacje społeczne mają ułatwić wypracowanie optymalnych rozwiązań. {morfeo 513} Firma Landbrand wskazała na trzy możliwe wiodące produkty:
W związku z ogromnym potencjałem naszego regionu, padły też propozycje dwóch innych produktów uzupełniających:
Zaproponowane rozwiązania sprowokowały zgromadzonych do ożywionej dyskusji, która przedłużyła się i trwała – także po zakończeniu spotkania – prawie do godz. 15.00. Przedstawione przez nas sugestie pozwolą Wykonawcy na dalszą pracę. Już w listopadzie, po usystematyzowaniu zgromadzonych uwag, odbędzie się następne spotkanie. Poniżej prezentacja z warsztatów:
|
Komentarze
Pozdrawiam wszystkich "odważnych" anonimów
Robert Mazurek
Pozdrawiam serdecznie