
Komentarze
- Zmiany w stawkach podatku od nieruchomości na 2026...
Wierzysz w wartości telewizji republika? Pociesz się że nie jesteś odosobniony, lecz mimo to w mniej...
- eSPe - Zmiany w stawkach podatku od nieruchomości na 2026...
Wierzę w inne wartości niż badania unijne. Dziwię się, że po tylu wpadkach UE nadal ma ona w Polsce ...
- zimny - Zmiany w stawkach podatku od nieruchomości na 2026...
Nie potrzeba nowych urzędników. Badania unijne wykazują że urzędnik efektywnie pracuje 2 godziny dzi...
- eSPe - Zmiany w stawkach podatku od nieruchomości na 2026...
i na forum, jeśli Admin przepuści, też wszystko zostaje. Tylko rzeczywistość a pobożne życzenia, to ...
- zimny - Zmiany w stawkach podatku od nieruchomości na 2026...
Zgadzam się że powinno to być inaczej rozliczane. Spokojnego dnia
- Yato
Gorące tematy.
W Radzyniu odbyły się pierwsze warsztaty turystyczne |
| Dominika Leszczyńska | |||
| środa, 20 października 2010 10:24 | |||
Warsztaty są elementem prac nad Strategią rozwoju i promocji markowych produktów turystycznych i kulturowych Powiatu radzyńskiego i Miasta Radzyń Podlaski na lata 2010-2020 oraz Systemem identyfikacji wizualnej i werbalnej markowych produktów turystycznych i kulturowych Powiatu radzyńskiego wraz z projektami aplikacji. Wykonawca dokumentu, konsorcjum Landbrand & PBS DGA, przeprowadził już badania jakościowe i ilościowe, obecnie trwają prace diagnostyczno-audytowe. Realizacja zadania potrwa do grudnia br., kiedy to powstanie dokument Strategii. Organizatorzy poniedziałkowego spotkania wystosowali blisko 100 zaproszeń do przedstawicieli instytucji, organizacji, przedsiębiorców i osób indywidualnych zainteresowanych promocją regionu. Ostatecznie w warsztatach uczestniczyło kilkadziesiąt osób. Obecni byli na nich także przedstawiciele firmy Landbrand s.c. - Paulina Brzeska i Hubert Gonera oraz reprezentanci Lidera i Partnera projektu, tj. Powiatu Radzyńskiego i Miasta Radzyń Podlaski. Funkcję moderatora wziął na siebie Bogdan Sozoniuk, kierownik Wydziału Spraw Społecznych Starostwa Powiatowego, który przywitał uczestników, przedstawił Dominikę Leszczyńską – koordynatora projektu i pracownika tworzącego się w Pałacu punktu informacji turystycznej, zaprezentował założenia projektu i udzielał chętnym głosu. Na wstępie Hubert Gonera omówił najciekawsze realizacje Landbrandu (m.in. dla miasta Białystok, Elbląga, regionu Warmii i Mazur). Omawianie działań podjętych na potrzeby powiatu radzyńskiego rozpoczęły wnioski z przeprowadzonej wizji lokalnej. Prowadzący zwrócił uwagę na wspaniałe zabytki, walory przyrodnicze, bogactwo architektury drewnianej, wydarzenia kulturalne. Następnie przedstawił raport z badań ilościowych i jakościowych. Przysłowiowym "gwoździem programu" były propozycje produktów turystycznych, wypracowane w oparciu o wyniki dotychczasowych badań. Na tym etapie traktowane są jako propozycje, dyskutowalne na tym i kolejnych spotkaniach. Przypomnijmy, że w myśl podpisanej umowy, Wykonawca powinien określić komponenty przynajmniej trzech markowych produktów turystycznych i kulturowych, a następnie opracować przykładowe gotowe do komercjalizacji oferty turystyczne. Organizowane konsultacje społeczne mają ułatwić wypracowanie optymalnych rozwiązań. {morfeo 513} Firma Landbrand wskazała na trzy możliwe wiodące produkty:
W związku z ogromnym potencjałem naszego regionu, padły też propozycje dwóch innych produktów uzupełniających:
Zaproponowane rozwiązania sprowokowały zgromadzonych do ożywionej dyskusji, która przedłużyła się i trwała – także po zakończeniu spotkania – prawie do godz. 15.00. Przedstawione przez nas sugestie pozwolą Wykonawcy na dalszą pracę. Już w listopadzie, po usystematyzowaniu zgromadzonych uwag, odbędzie się następne spotkanie. Poniżej prezentacja z warsztatów:
|







Komentarze
Pozdrawiam wszystkich "odważnych" anonimów
Robert Mazurek
Pozdrawiam serdecznie