Już niedługo
Zobacz wszystkie
Reklama
Komentarze
- Anna Szymala nowym kierownikiem KRUS
Jezeli mowimy o firmie Plantwear to chyba przeciwko nim złozono grupowa sprawe o niewypłacanie wynag...
- radzyniak95 - Anna Szymala nowym kierownikiem KRUS
Mi przeszkadzało i na pewno pisałem o tym na tym portalu. O to właśnie chodzi nie "wchodźmy w buty "...
- yzzum - Anna Szymala nowym kierownikiem KRUS
buteleczka 0.7 dla mnie, może być samogonik i ja też zajmę się KRUSem. w ramach tej akcji mogę za bu...
- Bycy - Anna Szymala nowym kierownikiem KRUS
A poprzedni burmistrz ilu pracowników przyniósł w teczce ... jakoś nikomu to nie przeszkadzało
- kavika - Anna Szymala nowym kierownikiem KRUS
Nie to żebym konkretnie czepiał się tej pani, bo jej nie znam. Bardziej chodzi mi o "system". Pan An...
- yzzum
Ulicę Warszawską trzeba zaprojektować od podstaw... |
Michał Maliszewski | |||
sobota, 19 września 2015 07:00 | |||
Podczas ostatniej sesji Rady Powiatu dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Radzyniu Podlaskim - Ryszard Ossowski przybliżył stan dróg powiatowych, jednak nas zainteresował temat ulicy Warszawskiej. Mówca poinformował o zakończonym remoncie związanym z zalewaniem posesji jednego z domów przy ulicy Warszawskiej. Dyrektor Ossowski stwierdził, że nie ma sensu korzystać z półśrodków podczas remontu tej ulicy - trzeba przebudować ją od początku do końca. Co stoi na przeszkodzie do rozpoczęcia prac? Jak zwykle brak pieniędzy w budżecie. - Zrobiliśmy remont zapobiegawczy na ulicy Warszawskiej, który niestety nie jest na stałe, ale jest to jakieś rozwiązanie, by wody opadowe nie spływały na posesję – mówił Ryszard Ossowski, kontynuując temat tej drogi. – Nie dyskutowałem w sprawach wiążących, ale dochodzą do mnie liczne głosy, że na ulicy Warszawskiej trzeba zrobić nawierzchnię. Była również dyskusja, czy na pewnym odcinku zrobić remont nawierzchni. Informuję, ze tę ulicę trzeba wyremontować w całości. Jest to wizytówka Radzynia od drogi krajowej numer 19 do Ostrowieckiej. Przede wszystkim trzeba zrobić kanalizację – jest to konieczność. Żeby porządnie rozwiązać problem odwodnienia, trzeba od nowa zaprojektować tę drogę – zmienić chodniki, krawężniki – to duża praca. Moim zdaniem koszt zrobienia tej ulicy to około 3 500 000,00 zł. Jeżeli będą jakieś zakusy w tym kierunku, to proponuję nie decydować się na półśrodki. Przypominam również o moście, który musi być przebudowany – zakończył dyrektor. Podczas podsumowania wiceprzewodniczący Rady Powiatu Adam Świć poprosił Ryszarda Ossowskiego, by pracownicy pomalowali barierki na moście przy ulicy Warszawskiej. Dyrektor przypomniał, że Urząd Miasta Radzyń Podlaski zajmuje się utrzymaniem tej drogi, ale w tym wypadku zleci tę pracę swoim podwładnym.
|
Komentarze
to się nadaje do filmów Barei
Jeszcze wiekszą głupotą była wymiana nawierzchni na ulicy Jana Pawła i lubelskiej. Taka dygresja...
Natomiast w sprawie Warszawskiej, moim zdaniem, powinna zaistnieć ogólna zgoda, cóż by nie mówić, jest to najważniejsza droga przebiegająca przez miasto i jej wygląd powinien być powalający. Nie mniej należy pamiętać, że z chwilą wybudowania K-19 (lata 2018-2022), stanie się ona podrzędną drogą oznaczeniu lokalnym - brak połączenia z K-19. Najważniejsza będzie Kleeberga i Międzyrzecka ze swoimi bezkolizyjnymi rozjazdami. Nie wiem, czy więc warto jątrzyć temat Warszawskiej, kiedy to niedługo stanie się ona równorzędna dla na przykład Targowej.