
Komentarze
- Bezpiecznie na wsi mamy – upadkom zapobiegamy
O upadkach związanych z rolnictwem to najlepiej wiedzą na górze już od 35 lat. A czy zapobiegamy upa...
- kinga75 - Miasto złożyło wnioski o dofinansowanie budowy par...
O swoje latorośle to się nie martwię. https://demotywatory.pl/5317029/Chyba-kazdy-pracodawca-ma-nadz...
- pioter - Miasto złożyło wnioski o dofinansowanie budowy par...
Z tymi częściami rowerowymi, to się tak @pioter nie rozpędzaj, bo póki co, to nie wiadomo czym twój ...
- HT - Miasto złożyło wnioski o dofinansowanie budowy par...
Myślę, że zarówno po uchwaleniu, jak i po uchyleniu tej uchwały życie mieszkańców Radzynia nie uległ...
- Admin iledzisiaj.pl - Miasto złożyło wnioski o dofinansowanie budowy par...
Czy po wycofaniu uchwały życie radzyńskich części rowerowych uległo diametralnej zmianie? To co robi...
- pioter
Konferencja naukowo - szkoleniowa w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym |
środa, 02 listopada 2011 13:40 | |||
-Celem spotkania było przekazanie nauczycielom szkół ogólnodostępnych zasad planowania, organizowania pracy zespołowej z uczniem niepełnosprawnym w obliczu nowej formuły organizacji i udzielania pomocy psychologiczno – pedagogicznej – wyjaśniła Małgorzata Popek – dyrektor ośrodka. - Problem dziecka niepełnosprawnego opiera się przede wszystkim na współpracy z rodzicem. Aby osiągnąć sukces, musi dojść do pewnego rodzaju połączenia, dziecka – w tym przypadku z rodzicem, ze szkołą – mówił starosta radzyński Lucjan Kotwica. - Cieszę się, że tylu nauczycieli z powiatu radzyńskiego zgromadziła ta konferencja. Mam nadzieję, że pomoże Wam ona w pełni rozumieć i dowartościowywać swoich podopiecznych, bo dzięki temu, gdy osiągają oni jakiś swój sukces, będzie on również i Waszym sukcesem pedagogicznym – dodał na zakończenie starosta. Wykład na temat „Paradygmat humanitarny w pracy z uczniem z niepełnosprawnością" poprowadziła dr Anna Prokopiak, po którym uczestnicy wzięli udział w panelach dyskusyjnych: a) Technologia komputerowo i informacyjna w diagnozie, terapii, edukacji ucznia z deficytami: mgr Łukasz Trosiński, mgr Agnieszka Oworuszko, mgr Anna Panek, mgr Marta Kożuch b) Rozpoznawanie i rozwijanie zainteresowań - uczeń niepełnosprawny z pasją: mgr Anna Krupska, mgr Monika Malon, mgr Michał Mich, mgr Agnieszka Jaszcz, mgr Grzegorz Oprawski, mgr Justyna Mordel c) Dobre praktyki w zakresie diagnozowania, planowania, dokumentowania procesu edukacyjno – terapeutycznego: mgr Piotr Skowronek, mgr Katarzyna Blicharz-Żelazowska, mgr Anna Grochowska, mgr Mariola Król
|