Już niedługo

"Dworskie Opowieści" - Aukcja w Pałacu Potockich w Radzyniu Podlaskim, 10.05.2025, 18:00, PAŁAC POTOCKICH
Zobacz wszystkie
Reklama

Komentarze
- Spacer po Radzyniu, jakiego nie znasz!
A gdyby tak odrestaurować te lochy albo rozbudować to może byłaby to atrakcja turystyczna?
- niepokorny - Spacer po Radzyniu, jakiego nie znasz!
Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź
- niepokorny - Spacer po Radzyniu, jakiego nie znasz!
Ile masz lat, że jeszcze wierzysz w bajki? Podziemia wokół pałacu były niczym innym, jak sposobem od...
- kurka wodna - Spacer po Radzyniu, jakiego nie znasz!
Swego czasu coś mówiono o podziemnych korytarzach wychodzących z pałacu. To jakaś bajka czy tajemnic...
- niepokorny - Fundusz szwajcarski: #6 Zielona Transformacja Radz...
Czas na modernizację stadionu miejskiego w Radzyniu Podlaskim!!! Zadaszoną główną trybunę wraz z szt...
- sportek
Konferencja naukowo - szkoleniowa w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym |
środa, 02 listopada 2011 13:40 | |||
-Celem spotkania było przekazanie nauczycielom szkół ogólnodostępnych zasad planowania, organizowania pracy zespołowej z uczniem niepełnosprawnym w obliczu nowej formuły organizacji i udzielania pomocy psychologiczno – pedagogicznej – wyjaśniła Małgorzata Popek – dyrektor ośrodka. - Problem dziecka niepełnosprawnego opiera się przede wszystkim na współpracy z rodzicem. Aby osiągnąć sukces, musi dojść do pewnego rodzaju połączenia, dziecka – w tym przypadku z rodzicem, ze szkołą – mówił starosta radzyński Lucjan Kotwica. - Cieszę się, że tylu nauczycieli z powiatu radzyńskiego zgromadziła ta konferencja. Mam nadzieję, że pomoże Wam ona w pełni rozumieć i dowartościowywać swoich podopiecznych, bo dzięki temu, gdy osiągają oni jakiś swój sukces, będzie on również i Waszym sukcesem pedagogicznym – dodał na zakończenie starosta. Wykład na temat „Paradygmat humanitarny w pracy z uczniem z niepełnosprawnością" poprowadziła dr Anna Prokopiak, po którym uczestnicy wzięli udział w panelach dyskusyjnych: a) Technologia komputerowo i informacyjna w diagnozie, terapii, edukacji ucznia z deficytami: mgr Łukasz Trosiński, mgr Agnieszka Oworuszko, mgr Anna Panek, mgr Marta Kożuch b) Rozpoznawanie i rozwijanie zainteresowań - uczeń niepełnosprawny z pasją: mgr Anna Krupska, mgr Monika Malon, mgr Michał Mich, mgr Agnieszka Jaszcz, mgr Grzegorz Oprawski, mgr Justyna Mordel c) Dobre praktyki w zakresie diagnozowania, planowania, dokumentowania procesu edukacyjno – terapeutycznego: mgr Piotr Skowronek, mgr Katarzyna Blicharz-Żelazowska, mgr Anna Grochowska, mgr Mariola Król
|