
Komentarze
- Strategia Rozwoju Miasta
Komentarz z ust mi wyjęty. Konsultacje społeczne, sondy, odpowiadanie na najmniej sensowne pytania z...
- NN - Spotkania z Historią u Potockich
To, że wielu z nas (na szczęście nie wszyscy) myślimy tak, jak nasi ojcowie i dziadowie, coraz częśc...
- akotyla - Spotkania z Historią u Potockich
Dziękuję Bogu że jeszcze mówimy i myślimy tak jak nauczyli nas nasi ojcowie i dziadowie zgodnie z tr...
- niepokorny - Strategia Rozwoju Miasta
Czas na modernizację stadionu miejskiego w Radzyniu Podlaskim!!! Zadaszoną główną trybunę wraz z szt...
- tofik - Strategia Rozwoju Miasta
Czy w tym mieście, od czasów wyboru nowych władz, cokolwiek się odbywa oprócz konsultacji i zaimplem...
- zimny
Infolinia o bonie turystycznym już działa |
Małgorzata Korba | |||
poniedziałek, 27 lipca 2020 06:00 | |||
Infolinię zorganizował Zakład Ubezpieczeń Społecznych, który odpowiada za techniczną stronę bonu turystycznego. – Konsultanci infolinii udzielają informacji osobom, które chcą skorzystać z Polskiego Bonu Turystycznego oraz podmiotom turystycznym, które chcą przystąpić do programu. Wyjaśniają wątpliwości dotyczące między innymi prawa do bonu – tłumaczy prof. Gertruda Uścińska, prezes ZUS. Pytania dotyczące bonu można też przesyłać mailem pod adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. . Obsługa bonu będzie odbywać się na Platformie Usług Elektronicznych ZUS (PUE). Aby skorzystać z bonu, należy zarejestrować się w tym portalu. Można to zrobić przy pomocy profilu zaufanego, bankowości elektronicznej albo w placówce ZUS. Dobiegają końca przygotowania do wdrożenia bonu turystycznego w PUE. 25 lipca w platformie pojawiła się osobna zakładka dla podmiotów turystycznych. Natomiast 1 sierpnia ruszy zakładka dla uprawnionych, w której będzie można aktywować bon. Instrukcja, jak założyć konto na PUE w serwisie YouTube:
|