Już niedługo
Zobacz wszystkie
Reklama

Komentarze
- Jazzowy dzień w Radzyniu Podlaskim – koncert i war...
"Gwiazdy" na festynie kosztowałyby krocie a ten koncert kosztuje miasto tylko prąd. Taka to różnica.
- szaramyszka - Sztuka inspiruje i wzbogaca – aukcja Art in House ...
Czasami niestety tak, ale spróbuję to naprawić
- Admin iledzisiaj.pl - Sztuka inspiruje i wzbogaca – aukcja Art in House ...
Czy jest wielkim problemem aby zdjęcia były pokazane chronologicznie
- 1410 - Jazzowy dzień w Radzyniu Podlaskim – koncert i war...
Prezydent Andrzej Duda potrafi śpiewać? Pewnych granic się nie przekracza.
- pioter - Jazzowy dzień w Radzyniu Podlaskim – koncert i war...
Zaproś PAD.Maiteczki w kropeczki będą gratis.
- bob
Klienci ZUS powoli „przenoszą się” do internetu |
Michał Maliszewski | |||
wtorek, 24 lipca 2018 07:00 | |||
Z roku na rok o kilka procent spada liczba klientów odwiedzających osobiście placówki ZUS w Lubelskiem. Jednak i tak każdy pracownik sali obsługi średnio w miesiącu przyjmuje w granicach 540 osób. Mieszkańcy regionu najczęściej odwiedzają ZUS w sprawach emerytur i rent. W pierwszej połowie tego roku w placówkach ubezpieczyciela w Lubelskiem było już 211 tys. takich wizyt. – Duża grupa klientów nadal woli odwiedzić ZUS i spotkać się urzędnikami osobiście niż kontaktować się z nami przez internet czy telefonicznie. W bezpośredniej rozmowie łatwiej jest wyjaśnić przepisy, pokazać jak wypełnić dokumenty – zauważa Piotr Waszak, dyrektor Oddziału ZUS w Lublinie. Mimo dużej liczby wizyt przeciętny czas oczekiwania na obsługę w Zakładzie wynosi nieco ponad 5 minut. Część klientów, którzy dotychczas osobiście odwiedzali placówki ubezpieczyciela, teraz korzysta z internetowego i telefonicznego kontaktu z instytucją. Coraz więcej osób ma dostęp do Platformy Usług Elektronicznych ZUS – zarejestrowało się w niej już 2,4 mln klientów. Platforma daje im wgląd online do ich kont w ZUS oraz pozwala składać wnioski i dokumenty przez internet. Od 2016 roku klienci złożyli za pośrednictwem portalu ponad 9 milionów elektronicznych wniosków. Rośnie również liczba połączeń telefonicznych obsługiwanych przez infolinię ZUS. W ubiegłym roku było to już 3,7 mln połączeń, czyli o 400 tys. więcej niż w 2016 r.
|
Komentarze