
Komentarze
- Opłaty za śmieci muszą się równać z kosztami
Niektóre miasta odchodzą od plastikowych worków na śmieci i nie odbierają frakcji zielonej, która je...
- radzyniak13 - Opłaty za śmieci muszą się równać z kosztami
Wydaje mi się, że liczba 2 tys. osób (12 tys. zgłoszonych / 14 tys. mieszkańców), które nie są zgłos...
- for_sale - Konferencja Pamięć jest naszym obowiązkiem
https://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-sad-wstrzymuje-przesluchania-netanjahu-premier-izraela-unika,n...
- pioter - Konferencja Pamięć jest naszym obowiązkiem
Wystarczy, by nasi notable przestali uczestniczyć w tego typu obchodach. Niech sobie przyjeżdżają, ś...
- zimny - Konferencja Pamięć jest naszym obowiązkiem
Rzeczywiście jest naszym obowiązkiem pamięć o innym narodzie? O narodzie, którego armia dokonuje lud...
- zjp
Klienci ZUS powoli „przenoszą się” do internetu |
Michał Maliszewski | |||
wtorek, 24 lipca 2018 07:00 | |||
Z roku na rok o kilka procent spada liczba klientów odwiedzających osobiście placówki ZUS w Lubelskiem. Jednak i tak każdy pracownik sali obsługi średnio w miesiącu przyjmuje w granicach 540 osób. Mieszkańcy regionu najczęściej odwiedzają ZUS w sprawach emerytur i rent. W pierwszej połowie tego roku w placówkach ubezpieczyciela w Lubelskiem było już 211 tys. takich wizyt. – Duża grupa klientów nadal woli odwiedzić ZUS i spotkać się urzędnikami osobiście niż kontaktować się z nami przez internet czy telefonicznie. W bezpośredniej rozmowie łatwiej jest wyjaśnić przepisy, pokazać jak wypełnić dokumenty – zauważa Piotr Waszak, dyrektor Oddziału ZUS w Lublinie. Mimo dużej liczby wizyt przeciętny czas oczekiwania na obsługę w Zakładzie wynosi nieco ponad 5 minut. Część klientów, którzy dotychczas osobiście odwiedzali placówki ubezpieczyciela, teraz korzysta z internetowego i telefonicznego kontaktu z instytucją. Coraz więcej osób ma dostęp do Platformy Usług Elektronicznych ZUS – zarejestrowało się w niej już 2,4 mln klientów. Platforma daje im wgląd online do ich kont w ZUS oraz pozwala składać wnioski i dokumenty przez internet. Od 2016 roku klienci złożyli za pośrednictwem portalu ponad 9 milionów elektronicznych wniosków. Rośnie również liczba połączeń telefonicznych obsługiwanych przez infolinię ZUS. W ubiegłym roku było to już 3,7 mln połączeń, czyli o 400 tys. więcej niż w 2016 r.
|
Komentarze