
Komentarze
- Bezpiecznie na wsi mamy – upadkom zapobiegamy
O upadkach związanych z rolnictwem to najlepiej wiedzą na górze już od 35 lat. A czy zapobiegamy upa...
- kinga75 - Miasto złożyło wnioski o dofinansowanie budowy par...
O swoje latorośle to się nie martwię. https://demotywatory.pl/5317029/Chyba-kazdy-pracodawca-ma-nadz...
- pioter - Miasto złożyło wnioski o dofinansowanie budowy par...
Z tymi częściami rowerowymi, to się tak @pioter nie rozpędzaj, bo póki co, to nie wiadomo czym twój ...
- HT - Miasto złożyło wnioski o dofinansowanie budowy par...
Myślę, że zarówno po uchwaleniu, jak i po uchyleniu tej uchwały życie mieszkańców Radzynia nie uległ...
- Admin iledzisiaj.pl - Miasto złożyło wnioski o dofinansowanie budowy par...
Czy po wycofaniu uchwały życie radzyńskich części rowerowych uległo diametralnej zmianie? To co robi...
- pioter
Klienci ZUS powoli „przenoszą się” do internetu |
Michał Maliszewski | |||
wtorek, 24 lipca 2018 07:00 | |||
Z roku na rok o kilka procent spada liczba klientów odwiedzających osobiście placówki ZUS w Lubelskiem. Jednak i tak każdy pracownik sali obsługi średnio w miesiącu przyjmuje w granicach 540 osób. Mieszkańcy regionu najczęściej odwiedzają ZUS w sprawach emerytur i rent. W pierwszej połowie tego roku w placówkach ubezpieczyciela w Lubelskiem było już 211 tys. takich wizyt. – Duża grupa klientów nadal woli odwiedzić ZUS i spotkać się urzędnikami osobiście niż kontaktować się z nami przez internet czy telefonicznie. W bezpośredniej rozmowie łatwiej jest wyjaśnić przepisy, pokazać jak wypełnić dokumenty – zauważa Piotr Waszak, dyrektor Oddziału ZUS w Lublinie. Mimo dużej liczby wizyt przeciętny czas oczekiwania na obsługę w Zakładzie wynosi nieco ponad 5 minut. Część klientów, którzy dotychczas osobiście odwiedzali placówki ubezpieczyciela, teraz korzysta z internetowego i telefonicznego kontaktu z instytucją. Coraz więcej osób ma dostęp do Platformy Usług Elektronicznych ZUS – zarejestrowało się w niej już 2,4 mln klientów. Platforma daje im wgląd online do ich kont w ZUS oraz pozwala składać wnioski i dokumenty przez internet. Od 2016 roku klienci złożyli za pośrednictwem portalu ponad 9 milionów elektronicznych wniosków. Rośnie również liczba połączeń telefonicznych obsługiwanych przez infolinię ZUS. W ubiegłym roku było to już 3,7 mln połączeń, czyli o 400 tys. więcej niż w 2016 r.
|
Komentarze