
Komentarze
- Zapisz się do MIG-a, aby otrzymywać szybkie komuni...
czas rozpocząć "ucieczkę do przodu"! Ta nibyprawica rozpoczęła kampanię wyborczą chociaż to dopiero ...
- eSPe - Sztab już działa. Przed nami 34 Finał WOŚP!
życzę Ci ani Twojej rodzinie żebyście musieli z tego sprzętu korzystać
- 1410 - Sztab już działa. Przed nami 34 Finał WOŚP!
Już od wielu lat, od początku, zwarty i gotowy. Ani grosza na Owsiaka.
- zimny - Ostatnie egzemplarze książki o radzyńskim cmentarz...
Dzień dobry panowie. Mam pytanie, co stało siez tablicami nagrobnymi zainstalowanych w scianie zewnę...
- eSPe - Obchody Narodowego Święta Niepodległości 2025
święta miłości kochanej Ojczyzny czują Cię tylko umysły poczciwe dla Ciebie zjadłe smakują trucizny ...
- kinga75
Klienci ZUS powoli „przenoszą się” do internetu |
| Michał Maliszewski | |||
| wtorek, 24 lipca 2018 07:00 | |||
Z roku na rok o kilka procent spada liczba klientów odwiedzających osobiście placówki ZUS w Lubelskiem. Jednak i tak każdy pracownik sali obsługi średnio w miesiącu przyjmuje w granicach 540 osób. Mieszkańcy regionu najczęściej odwiedzają ZUS w sprawach emerytur i rent. W pierwszej połowie tego roku w placówkach ubezpieczyciela w Lubelskiem było już 211 tys. takich wizyt. – Duża grupa klientów nadal woli odwiedzić ZUS i spotkać się urzędnikami osobiście niż kontaktować się z nami przez internet czy telefonicznie. W bezpośredniej rozmowie łatwiej jest wyjaśnić przepisy, pokazać jak wypełnić dokumenty – zauważa Piotr Waszak, dyrektor Oddziału ZUS w Lublinie. Mimo dużej liczby wizyt przeciętny czas oczekiwania na obsługę w Zakładzie wynosi nieco ponad 5 minut. Część klientów, którzy dotychczas osobiście odwiedzali placówki ubezpieczyciela, teraz korzysta z internetowego i telefonicznego kontaktu z instytucją. Coraz więcej osób ma dostęp do Platformy Usług Elektronicznych ZUS – zarejestrowało się w niej już 2,4 mln klientów. Platforma daje im wgląd online do ich kont w ZUS oraz pozwala składać wnioski i dokumenty przez internet. Od 2016 roku klienci złożyli za pośrednictwem portalu ponad 9 milionów elektronicznych wniosków. Rośnie również liczba połączeń telefonicznych obsługiwanych przez infolinię ZUS. W ubiegłym roku było to już 3,7 mln połączeń, czyli o 400 tys. więcej niż w 2016 r.
|






Komentarze