![](/images/stories/biznes/kafelki/kafelki.png)
Komentarze
- Rusza wakacyjny proces diagnozy stanu miasta w Rad...
Jest problem – słowa podpisane przez Panią Annę. Spotykajmy się ale w formule - ja Burmistrz miasta ...
- Mar Pol - Rusza wakacyjny proces diagnozy stanu miasta w Rad...
Link do ankiety: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfJhSw7lAmUcJhbFX9IlfbvWaCjcdtfqr9cCAwoREw...
- sportek - Rusza wakacyjny proces diagnozy stanu miasta w Rad...
Potrzeba zastąpienia konkretami rozważań Dyzia Marzyciela.
- zimny - Rusza wakacyjny proces diagnozy stanu miasta w Rad...
Ależ oczywiście
- Admin iledzisiaj.pl - Rusza wakacyjny proces diagnozy stanu miasta w Rad...
Czy będzie możliwość wypełnienia ankiety również przez internet?
- sportek
172 zorientowanych licealistów |
Małgorzata Mazurek | |||
wtorek, 08 czerwca 2010 08:39 | |||
Impreza polegała na jak najszybszym odnalezieniu sześciu miejsc na terenie radzyńskiego zespołu pałacowo-parkowego, określonych specjalnie przygotowaną mapą. Miejsca te zostały oznaczone lampionami wyposażonymi w perforatory, za pomocą których uczestnik potwierdzał tam swoją obecność. Pomysłodawcami imprezy byli nauczyciele I LO Maciej Tracz i Robert Mazurek, natomiast sędziowaniem zajęli się Piotr Żmuda i Maciej Szwaj. Rywalizacja przebiegała fair play. Wszyscy uczniowie byli bardzo zdeterminowani i walczyli o najwyższe lokaty. Ostatecznie, po długich zmaganiach okazało się, że najlepsze czasy uzyskali: w kategorii dziewcząt - Anna Kokora (5 min. 26 sek.) i Małgorzata Szwaj (5 min. 40 sek.) z klasy II e, Katarzyna Palica (5 min. 47 sek.) i Magdalena Sienicka (5 min. 48 sek.) z klasy II a oraz Katarzyna Gomółka (6 min. 10 sek.) z klasy II e; w kategorii chłopców – Jacek Rosiński z klasy II b (4 min. 10 sek.), Jarosław Siński z klasy I b (4 min. 25 sek.), Przemysła Luty (4 min. 44 sek.) z klasy II f, Mateusz Koza (4 min. 45 sek.) i Adrian Osak z klasy II g (4 min. 50 sek.). {morfeo 360}
|
Komentarze
Podyskutujmy jednak o tym, czy rzeczywiście młodzież mogła się czegokolwiek interesującego nt. miejsc, zakątków czy zabytków dowiedzieć? Całość wydaje mi się mało ambitna. Celem jest ilość a nie jakość.
co do korzystania z mapy jakbyś zobaczył w akcji w Bieszczadzie jednego znajomego rekina biznesu radzyńskiego, to byś sam postulował dodatkowe warsztaty w gimnazjum
po trzecie zaś pod Oranżerią ustawiliśmy się z Redaktorem Najbardziej Naczelnym i Redaktorem Naczelnym GROTO- RADZYNIANKI i się nam podobało, starszym panom...
W programie nauczania PO jednym z działów jest orientacja w terenie - młodzież na dwa tygodnie przed została w tej dziedzinie przeszkolona, a sama impreza była sprawdzianem praktycznym.
Na geografii omawiane są formy ukształtowania terenu, a jak nie trudno zauważyć na przygotowanej mapie przynajmniej dwa punkty kontrolne zostały umiejscowione z wykorzystaniem rzeźby terenu (jak widać nawet w naszym radzyńskim parku jest ona obecna).
Związek z wychowaniem fizycznym jest oczywisty i chyba nie muszę go tłumaczyć.
Jest też wiele innych zalet naszej imprezy - obcowanie z naturą, wysiłek fizyczny, zdrowa rywalizacja, miłe spędzenie czasu... Tego wszystkiego nie zastąpi żadna lekcja w ławce szkolnej. Młodzież na swój sposób odnalazła się w naszej propozycji. Były osoby, które podeszły do sprawy poważnie, byli też tacy, którzy potraktowali to jako rekreację. Jednak nikt nikomu niczego nie narzucał.
Robert Mazurek
PS. Więcej o naszej imprezie przeczytacie na www.skkt21.radzynpodlaski.pttk.pl