
Komentarze
- Zmiany w stawkach podatku od nieruchomości na 2026...
Wierzysz w wartości telewizji republika? Pociesz się że nie jesteś odosobniony, lecz mimo to w mniej...
- eSPe - Zmiany w stawkach podatku od nieruchomości na 2026...
Wierzę w inne wartości niż badania unijne. Dziwię się, że po tylu wpadkach UE nadal ma ona w Polsce ...
- zimny - Zmiany w stawkach podatku od nieruchomości na 2026...
Nie potrzeba nowych urzędników. Badania unijne wykazują że urzędnik efektywnie pracuje 2 godziny dzi...
- eSPe - Zmiany w stawkach podatku od nieruchomości na 2026...
i na forum, jeśli Admin przepuści, też wszystko zostaje. Tylko rzeczywistość a pobożne życzenia, to ...
- zimny - Zmiany w stawkach podatku od nieruchomości na 2026...
Zgadzam się że powinno to być inaczej rozliczane. Spokojnego dnia
- Yato
172 zorientowanych licealistów |
| Małgorzata Mazurek | |||
| wtorek, 08 czerwca 2010 08:39 | |||
Impreza polegała na jak najszybszym odnalezieniu sześciu miejsc na terenie radzyńskiego zespołu pałacowo-parkowego, określonych specjalnie przygotowaną mapą. Miejsca te zostały oznaczone lampionami wyposażonymi w perforatory, za pomocą których uczestnik potwierdzał tam swoją obecność. Pomysłodawcami imprezy byli nauczyciele I LO Maciej Tracz i Robert Mazurek, natomiast sędziowaniem zajęli się Piotr Żmuda i Maciej Szwaj. Rywalizacja przebiegała fair play. Wszyscy uczniowie byli bardzo zdeterminowani i walczyli o najwyższe lokaty. Ostatecznie, po długich zmaganiach okazało się, że najlepsze czasy uzyskali: w kategorii dziewcząt - Anna Kokora (5 min. 26 sek.) i Małgorzata Szwaj (5 min. 40 sek.) z klasy II e, Katarzyna Palica (5 min. 47 sek.) i Magdalena Sienicka (5 min. 48 sek.) z klasy II a oraz Katarzyna Gomółka (6 min. 10 sek.) z klasy II e; w kategorii chłopców – Jacek Rosiński z klasy II b (4 min. 10 sek.), Jarosław Siński z klasy I b (4 min. 25 sek.), Przemysła Luty (4 min. 44 sek.) z klasy II f, Mateusz Koza (4 min. 45 sek.) i Adrian Osak z klasy II g (4 min. 50 sek.). {morfeo 360}
|





Komentarze
Podyskutujmy jednak o tym, czy rzeczywiście młodzież mogła się czegokolwiek interesującego nt. miejsc, zakątków czy zabytków dowiedzieć? Całość wydaje mi się mało ambitna. Celem jest ilość a nie jakość.
co do korzystania z mapy jakbyś zobaczył w akcji w Bieszczadzie jednego znajomego rekina biznesu radzyńskiego, to byś sam postulował dodatkowe warsztaty w gimnazjum
po trzecie zaś pod Oranżerią ustawiliśmy się z Redaktorem Najbardziej Naczelnym i Redaktorem Naczelnym GROTO- RADZYNIANKI i się nam podobało, starszym panom...
W programie nauczania PO jednym z działów jest orientacja w terenie - młodzież na dwa tygodnie przed została w tej dziedzinie przeszkolona, a sama impreza była sprawdzianem praktycznym.
Na geografii omawiane są formy ukształtowania terenu, a jak nie trudno zauważyć na przygotowanej mapie przynajmniej dwa punkty kontrolne zostały umiejscowione z wykorzystaniem rzeźby terenu (jak widać nawet w naszym radzyńskim parku jest ona obecna).
Związek z wychowaniem fizycznym jest oczywisty i chyba nie muszę go tłumaczyć.
Jest też wiele innych zalet naszej imprezy - obcowanie z naturą, wysiłek fizyczny, zdrowa rywalizacja, miłe spędzenie czasu... Tego wszystkiego nie zastąpi żadna lekcja w ławce szkolnej. Młodzież na swój sposób odnalazła się w naszej propozycji. Były osoby, które podeszły do sprawy poważnie, byli też tacy, którzy potraktowali to jako rekreację. Jednak nikt nikomu niczego nie narzucał.
Robert Mazurek
PS. Więcej o naszej imprezie przeczytacie na www.skkt21.radzynpodlaski.pttk.pl