Radzyń Podlaski - Nasze miasto z dobrej strony! Mamy 19 kwietnia 2024 imieniny: Leona, Tymona

Już niedługo

Nigdzie się nie wybieraj... Siedź spokojnie w domu i oglądaj telewizję, albo czytaj książki :)
Dodaj wydarzenie
Zobacz wszystkie

Reklama

JAJAKOBYŁY...

Andrzej Kotyła   
niedziela, 13 czerwca 2021 14:00

JajakobyłyNie jestem w stanie dłużej dusić tego w sobie, iż pomysł mojego tylko trochę młodszego Kolegi Zbyszka Smółki na felieton stylu „jajakobyły” przypadł mi do gustu, albowiem porusza on dotkliwie najgłębsze pokłady mojej próżności, w której jestem wysoce nieumiarkowany.

Skoro na dodatek nieocenionemu temuż szefowi typera piłkarskiego na „iledzisiaj” nie przeszkadza fakt, że absolutnie nie znam się na piłce nożnej, wysyłam najnowszą produkcję mą bez szczególnej nadziei i planu na powrót do obiegu felietonistycznego w mieście jeszcze moim, ale coraz mniej ulubionym.

Na początek – na poparcie ignorancji mej zupełnej w kwestiach futbolowych – anegdota z początku lat 90. Ubiegłego stulecia de facto, kiedy człowiek ówczesnego prezesa radzyńskich Orląt Szczepana Skomry zatelefonował do mnie z propozycją komentowania na tutejszym stadionie meczów piłkarskich. Odpowiedziałem wówczas, aby propozycji pan prezes nigdy głośno i publicznie nie formułował, aby nie być – wraz ze mną – ze stadionu na taczkach wywiezionym. Odpowiedź moją przyjęto ze zrozumieniem, jednak nie bez lekkiej nutki politowania.

Niech zatem będzie słów kilka tytułem "JA, JAKO BYŁY" lub – jak kto woli – pod tytułem "JAJA KOTYŁY".