Radzyń Podlaski - Nasze miasto z dobrej strony! Mamy 26 marca 2019 imieniny: Emanuela, Teodora
Rozkład jazdy autobusów Ogłoszenia Imprezy i wydarzenia Ceny paliw

Na skróty

Rady Dietetyka - odchudzanie last minute!

REKLAMA   
poniedziałek, 16 lipca 2018 06:00

Żegnamy zbędne kilogramyCałą zimę obiecujemy sobie, że od wiosny zaczniemy się odchudzać, aby do lata zgubić zbędne kilogramy.

Miesiące mijają, zbliżają się wakacyjne wyjazdy, więc w panice zabieramy się za szukanie najszybszej metody na uzyskanie szczupłej sylwetki. 

Sposobów na niechciany tłuszczyk znajdujemy wiele: diety cud, głodówki i wycieńczające ćwiczenia mają nam pomóc w osiągnięciu upragnionej wagi. Jednak uwaga! Nie tędy droga. Przypadkowe kuracje mogą negatywnie odbić się na naszym zdrowiu, spowolnić metabolizm oraz skutkować efektem jo-jo.

Po pierwsze diagnoza
Czasu jest niewiele, dlatego trzeba wyeliminować ryzyko idące za złym doborem diety. Aby najlepiej zdefiniować problem i podjąć odpowiednie działania, warto udać się do dietetyka. Specjalista powinien wykonać pomiary i badania, wykazujące m.in. zawartość tkanki tłuszczowej i zgromadzonej w organizmie wody. Na podstawie szczegółowego wywiadu otrzymamy indywidualny, opracowany przez eksperta program - receptę na smukłą sylwetkę przed wakacjami.
Nie oczekuj spektakularnych efektów w krótkim czasieJustyna Wójtowicz
Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) prawidłowe tempo chudnięcia niezagrażające naszemu zdrowiu wynosi od 0,5 do 1 kilograma tygodniowo. Lepiej więc wcześniej zacznijmy przygotowania do lata, zwłaszcza że wyniki każdej diety zależą od wielu indywidualnych czynników. - Tempo metabolizmu zwalnia wraz z upływem lat, dlatego dużo łatwiej jest schudnąć młodszym osobom, ale także tym, które nigdy wcześniej się nie odchudzały. Przebyte choroby przyjmowane leki i brak aktywności fizycznej znacznie spowalniają utratę kilogramów – mówi Justyna Wójtowicz, dietetyk Naturhouse.
Dietetyczka ratowniczkaCele operacyjne

1) Pij około 1,5 litra wody dziennie. To absolutne minimum, aby oczyścić organizm i przygotować go do lata. Odpowiednia ilość przyjmowanych płynów pozwala przyspieszyć przemianę materii i pozbyć się nagromadzonych w organizmie zapasów wody.
2) Zamień wysoko przetworzone pokarmy na świeże warzywa i owoce. Teraz nie masz wymówki – na straganach pojawia się ich coraz więcej. Zamień ciężkie smażone dania na lekką sałatkę z warzywami, a w ramach przekąski zamiast batonika wybierz np. jabłko.
3) Napędzaj metabolizm. Zadbaj o odpowiednią ilość błonnika w diecie i staraj się jeść regularnie 5 małych posiłków dziennie. To bardzo ważne, aby pilnować wyznaczonych godzin posiłków.
4) Staraj się wykorzystać wolną chwilę na aktywność fizyczną. Częste spacery, basen, zumba – zamień komunikację miejską na rower. Ruch nie tylko zapewni nam dobre samopoczucie, ale przyczyni się też do redukcji tkanki tłuszczowej, a w połączeniu z odpowiednią dietą, pomoże ukształtować naszą sylwetkę tak, aby była w pełni gotowa na nadejście lata.
Stosując się do zaleceń dietetyka i wprowadzając na stałe prawidłowe zasady żywienia, efekty diety będą widoczne nie tylko na zdjęciach z wakacji!

Złap zniżkę na kurację

 

 

WAKACYJNA PROMOCJA!!

 

Każdy, kto do końca lipca rozpocznie z nami kurację, może skorzystać ze specjalnej oferty na pierwszą wizytę!

 

Zapraszamy!

 

 

Radzyń Podlaski,
ul. Dąbrowskiego 24
Telefon: 570 057 206


Godziny otwarcia:
Poniedziałek 9:00 – 17:00
Wtorek: 11:00 - 19:00
Środa: 8:30 - 16:30
Czwartek 10:00 – 18:00
Piątek: 8:30 - 16:30

 

naturhouse wizyta