Już niedługo
Zobacz wszystkie
Reklama
Komentarze
- Debata odbędzie się w pałacu
Rozumiem i nie wnikam staram się zrozumieć ale jednak jeden zrobił basen ścieżkę itd... drugi ...
- foxx - Debata odbędzie się w pałacu
Np. u mnie, głosujemy na Jakubowskiego nie dlatego że jest taki super, bo to się okaże jak on i jego...
- Kamx - Debata odbędzie się w pałacu
to już twój nick na wejściu :D:D Ja tylko się śmieję i nie jestem żadnym trollem z warszawy :D:D:...
- foxx - Debata odbędzie się w pałacu
Widzę, że trolle przystąpiły do ataku na ostatniej prostej i pracują intensywnie pod różnymi pseudon...
- radzyniak z warszawy - Debata odbędzie się w pałacu
Pan Jakubowski raczej nie powinien mieć pretensji do Pana burmistrza że się poczuł jak odpytywany uc...
- foxx
Oszust podawał się za pracownika banku! |
Piotr Woszczak / Policja Radzyń Podlaski | |||
czwartek, 06 maja 2021 16:00 | |||
Ponad 20 tysięcy złotych stracił mieszkaniec Radzynia Podlaskiego po telefonicznym kontakcie z osobą, która podawała się za pracownika banku. Wczoraj do oficera dyżurnego komendy w Radzyniu Podlaskim zgłosił się 71-latek, który poinformował o utracie pieniędzy ze swojego konta bankowego. Jak się okazało, zadzwonił do niego mężczyzna, który po przedstawieniu się podał, że pracuje w banku. Jako powód kontaktu podał próbę włamania się oszustów konto bankowe 71-latka. W trakcie rozmowy mężczyzna zaproponował zgłaszającemu zainstalowanie oprogramowania w postaci aplikacji, umożliwiającej zdalną obsługę rachunku. Następnie polecił, aby właściciel rachunku zalogował się przez telefon komórkowy na swoje konto bankowe i zatwierdzał transakcje wykonane kodem jednorazowym. Po zakończonej rozmowie, gdy zgłaszający sprawdzał rachunek okazało się, że bez jego wiedzy zrealizowane zostały wypłaty na kwotę blisko 25 tysięcy złotych. Policjanci wyjaśniają okoliczności tej sprawy i apelują o zachowanie ostrożności w przypadku otrzymania tego typu telefonów. Przede wszystkim pod żadnym pozorem, na żądanie tych osób, nie instalujmy na naszych urządzeniach aplikacji czy też oprogramowania, które pozwalają na zdalną obsługę. Zanim podejmiemy jakiekolwiek działanie zweryfikujmy, czy przekazywane nam informacje są prawdziwe dzwoniąc do banku.
|
Na wymiar drewnopodobne maskownice styropianowe, lamele i belki rustykalne poniedziałek, 08 kwietnia 2024 |
Komentarze