
Komentarze
- Bezpiecznie na wsi mamy – upadkom zapobiegamy
O upadkach związanych z rolnictwem to najlepiej wiedzą na górze już od 35 lat. A czy zapobiegamy upa...
- kinga75 - Miasto złożyło wnioski o dofinansowanie budowy par...
O swoje latorośle to się nie martwię. https://demotywatory.pl/5317029/Chyba-kazdy-pracodawca-ma-nadz...
- pioter - Miasto złożyło wnioski o dofinansowanie budowy par...
Z tymi częściami rowerowymi, to się tak @pioter nie rozpędzaj, bo póki co, to nie wiadomo czym twój ...
- HT - Miasto złożyło wnioski o dofinansowanie budowy par...
Myślę, że zarówno po uchwaleniu, jak i po uchyleniu tej uchwały życie mieszkańców Radzynia nie uległ...
- Admin iledzisiaj.pl - Miasto złożyło wnioski o dofinansowanie budowy par...
Czy po wycofaniu uchwały życie radzyńskich części rowerowych uległo diametralnej zmianie? To co robi...
- pioter
Oszust podawał się za pracownika banku! |
Piotr Woszczak / Policja Radzyń Podlaski | |||
czwartek, 06 maja 2021 16:00 | |||
Wczoraj do oficera dyżurnego komendy w Radzyniu Podlaskim zgłosił się 71-latek, który poinformował o utracie pieniędzy ze swojego konta bankowego. Jak się okazało, zadzwonił do niego mężczyzna, który po przedstawieniu się podał, że pracuje w banku. Jako powód kontaktu podał próbę włamania się oszustów konto bankowe 71-latka. W trakcie rozmowy mężczyzna zaproponował zgłaszającemu zainstalowanie oprogramowania w postaci aplikacji, umożliwiającej zdalną obsługę rachunku. Następnie polecił, aby właściciel rachunku zalogował się przez telefon komórkowy na swoje konto bankowe i zatwierdzał transakcje wykonane kodem jednorazowym. Po zakończonej rozmowie, gdy zgłaszający sprawdzał rachunek okazało się, że bez jego wiedzy zrealizowane zostały wypłaty na kwotę blisko 25 tysięcy złotych. Policjanci wyjaśniają okoliczności tej sprawy i apelują o zachowanie ostrożności w przypadku otrzymania tego typu telefonów. Przede wszystkim pod żadnym pozorem, na żądanie tych osób, nie instalujmy na naszych urządzeniach aplikacji czy też oprogramowania, które pozwalają na zdalną obsługę. Zanim podejmiemy jakiekolwiek działanie zweryfikujmy, czy przekazywane nam informacje są prawdziwe dzwoniąc do banku.
|
Komentarze