
Komentarze
- Obchody Narodowego Święta Niepodległości 2025
święta miłości kochanej Ojczyzny czują Cię tylko umysły poczciwe dla Ciebie zjadłe smakują trucizny ...
- kinga75 - Obchody Narodowego Święta Niepodległości 2025
Dzięki, Mar Pol Szczęść Boże
- zimny - Obchody Narodowego Święta Niepodległości 2025
Polsko - Ojczyzno moja … Urzekła mnie Twoja historia, Polsko - Ojczyzno moja, Ojczyzno kochana Urzek...
- Mar Pol - Ponad 3,5 mln zł z Funduszy Europejskich dla Radzy...
money makes this world go round money makes that people smile money makes some people fight money ma...
- niepokorny - Pracuj w UM
Burmiś nie podał ile kasy daje?
- panter
Gorące tematy.
Młodzież z I LO we Francji |
| Michał Maliszewski | |||
| wtorek, 03 listopada 2015 07:00 | |||
Podczas trzech dni spędzonych w Paryżu uczniowie zobaczyli najciekawsze atrakcje miasta: Katedrę Notre-Dame, Centrum Pompidou, Łuk Triumfalny i Pantheon. Odwiedzili również grób Fryderyka Chopina na cmentarzu Pere-Lachaise, spacerowali po Dzielnicy Łacińskiej, Polach Elizejskich i najnowocześniejszej dzielnicy miasta- La Defense. Nie zabrakło też miejsca dla słynnego kabaretu Moulin Rouge, Bazyliki Sacré-Coeur oraz dawnych pałaców królewskich: Luwru- obecnie jednego z największych muzeów świata, a także siedemnastowiecznej siedziby Ludwika XIV- Wersalu, w której przeszli się słynnymi ogrodami ,,Króla Słońce". Dużą ciekawość wzbudził rejs po Sekwanie oraz wjazd na Wieżę Eiffela, podczas którego podziwiali panoramę miasta z wysokości 324 metrów. Ostatniego dnia pobytu uczestnicy wycieczki obudzili drzemiących w nich przedszkolaków i spędzili cały dzień w Disneylandzie. Wieczorem cała grupa wsiadła do autokaru. Zmęczeni, ale pełni niesamowitych wrażeń, po 24 godzinach jazdy, wrócili do domu.
|
_1760623754.jpg)



W dniach 17- 23 października 2015 roku grupa 43 uczniów I Liceum Ogólnokształcącego w Radzyniu Podlaskim wraz z opiekunami: dyr. Ewą Grodzką, Ewą Skrzypczak, Tadeuszem Pietrasem oraz Anetą Tomaszuk - organizatorem tej wyprawy, uczestniczyła w wycieczce do Francji.

