Radzyń Podlaski - Nasze miasto z dobrej strony! Mamy 29 kwietnia 2024 imieniny: Piotra, Roberta

Już niedługo

223 rocznica uchwalenia Konstytucji 3-go Maja image
223 rocznica uchwalenia Konstytucji 3-go Maja, 03.05.2024, 09:45, Plac Potockiego
Dodaj wydarzenie
Zobacz wszystkie

Reklama

Radzyń Podlaski. Nielegalne automaty do gier

piątek, 08 marca 2013 00:29

Nielegalne automaty do gierRadzyńska policja wspólnie z funkcjonariuszami Urzędu Celnego w Białej Podlaskiej na terenie Radzynia ujawniła i zabezpieczyła 4 symulatory do gier i dwa urządzenia służące do prowadzenia gier hazardowych przez internet.

Jak ustalono, w jednym z barów na terenie Radzynia Podlaskiego, znajdowały się nielegalne urządzenia.

W trakcie prowadzonych czynności zabezpieczono 4 symulatory do gier i dwa urządzenia służące do prowadzenia gier hazardowych przez internet wbrew obowiązującym przepisom. W lokalu oraz miejscu zamieszkania 55-letniej właścicielki, dodatkowo znaleziono 330 paczek papierosów bez akcyzy.

Wartość uszczuplenia podatku akcyzowego wyniosła około 4630 złotych. Prowadzone postępowanie pozwoli wyjaśnić wszystkie okoliczności zdarzenia. Za urządzania i prowadzenie gier wbrew przepisom ustawy grozi do 3 lat pozbawienia wolności.

Papierosy

 

Komentarze  

 
#1 brawo , kobieto, broń sięeSPe 2013-03-08 17:18
A ja nie dziwię się ludziom w dzisiejszych czasach, kiedy 99% zysku z legalnej działalności gospodarczej zajmuje opłacenie podatków miejskich, powiatowych, wojewódzkich, krajowych i unijnych. że starają się chociaż na miskę ryżu zakombinować. Zawsze to normalne, że żołądek własny ważniejszy od tego co go po Sejmie włuczy.
 
 
#2 Gdybyscarman 2013-03-09 00:46
w naszym pienym kraju żyło się lepiej nikt nie musiałby kombinować żeby zarobić na paczce fajek 1zł czy 1,50. Codziennie słyszę w radiu jaka jest w Polsce stopa bezrobocia to aż mi się serce kraja co zrobili rządzący z naszym krajem...
 
 
#3 RE: Radzyń Podlaski. Nielegalne automaty do gierstasio 2013-03-09 09:13
W naszym kraju nie wszystkim zyje sie cudownie ale i nie wszyscy kombinuja handlujac papierosami.Pewnie Ty tak robisz a moze sie myle.Ale OJCIEC z SYNEM na bazarku miejskim wyczyniaja cuda.Pomaga im w tym p.Krysia a o bogaczu od jablek z Bialki nie wspomne.Tu jest wlasnie zagadka,ze ci dwaj maja juz 5 domow/slownie piec/ a ten drugi nie jest biedniejsi.Wszystkie dzieci w powiecie wiedza o tym oprocz policji.Bylbym niesprawiedliwy, polija tez wie czasami przyjedzie samochodem na srodek ryneczku wtedy oni uciekaja, jak w filmie wszystko rezyserowane.Najkrocej wstyd dla handlujacych i policji.Wszyscy sie zastanawiaja dlaczego organa scigania nie moga poradzic sobie z tymi cwaniakami.A moze ktos wie.
 
 
#4 Radzyń Podlaski. Nielegalne automaty do gierALluzik 2013-03-09 11:35
No to teraz mniej miśków w mieście. Będą palić faje i giercować u siebie na Warszawskiej.
Żałują tylko, że nie nakryli kogoś z ruskim spirytusem ;D
 
 
#5 RE: Radzyń Podlaski. Nielegalne automaty do gierhaplopelma 2013-03-09 16:12
Cytuję herszt:
W naszym kraju nie wszystkim zyje sie cudownie ale i nie wszyscy kombinuja handlujac papierosami.Pewnie Ty tak robisz a moze sie myle.Ale OJCIEC z SYNEM na bazarku miejskim wyczyniaja cuda.Pomaga im w tym p.Krysia a o bogaczu od jablek z Bialki nie wspomne.Tu jest wlasnie zagadka,ze ci dwaj maja juz 5 domow/slownie piec/ a ten drugi nie jest biedniejsi.

Nie wszyscy kombinują ponieważ się boją lub po prostu wmawiają sobie, że jeszcze nie jest tak źle, że gdzieś na drugim końcu świata ktoś ma gorzej etc. Co z tego, że ktoś się dorobił kilku domów czy samochodów w inny sposób niż tyrając jak niewolnik za najniższą krajową? Masz łeb na karku, pomysł i się nie boisz? Droga wolna, można zająć się wieloma nielegalnymi aczkolwiek bardzo dochodowymi sprawami i też się dorobisz tych "pięciu domów", przecież nikt nikomu nie broni aby się dorabiał a odnoszę wrażenie, że niektórzy wręcz mają pretensje do wszystkich o to, że kilka osób się czegoś dorobiło.
 
 
#6 RE: Radzyń Podlaski. Nielegalne automaty do gierstasio 2013-03-10 10:28
Jak ty myslisz i co ty piszesz, ci ludzie dorobili sie i dorabiaja sie nielegalnie, popelniajac przestepstwo.Ty innych namawiasz do podobnych dzialan.Jestem pewien,ze jestes jednym z nich.Powtarzam jeszcze raz ,dzialajac w ten sposob poprostu kradli pieniadze od panstwa i wszystko to jest niezgodne z prawem i majatki ich powinny byc skonsfiskowane.Tak.Najgorzsze jest to,ze maja przyzwolenie organow scigania i takich jak ty.
 
 
#7 RE: Radzyń Podlaski. Nielegalne automaty do gierlotka 2013-03-10 12:40
Herszt jeśli uważasz, że ktoś dorobił się nielegalnie i tak Cię to boli wiesz chyba gdzie w Radzyniu znajduje się policja, prokuratura i US. Osoba, która jest świadkiem przestępstwa albo posiada wiarygodne informacje o jego popełnieniu ma obywatelski obowiązek zawiadomienia o nim. Po oficjalnym zawiadomieniu o takim procederze organy te mają obowiązek się tym zająć.
 
 
#8 RE: Radzyń Podlaski. Nielegalne automaty do gierstasio 2013-03-10 13:51
Caly problem jest w tym,ze ja nie wiem gdzie te instytucje funkcjonuja/jezeli funkconuja/ a ciebie nie bede sie pytal abys nie myslal jako policjant ,ze jestes madrzejszy ode mnie.A tak na marginesie to policjanci nawet wiedza w jakich kolorach sa buty handlarzy papierosami i paliwem.
 
 
#9 RE: Radzyń Podlaski. Nielegalne automaty do gierradzynianka223 2013-03-10 23:41
Nareszcie dobrali sie im do d... Ja mogę pracować uczciwie 30 lat a innym się to nie opłaca?! Pewnie że lepiej i łatwiej od durnych gówniarzy wyciągnąć kasę przez automaty. Mam nadzieję, że dostaną to na co zasłużyli za moją i innych matek krzywdę! Życzę im wszystkiego najgorszego!!!
 
 
#10 RE: Radzyń Podlaski. Nielegalne automaty do gierradzynianka1959 2013-03-11 10:21
Popieram radzyniankę223.
Lokal funkcjonował przez wiele lat. Na oczach okolicznych mieszkańców a co najgorsze, to na oczach radzyńskiej policji, która nic z tym przez lata nie robiła. Nie mogą teraz powiedzieć, że nic o tym hazardzie w środku osiedla mieszkaniowego nie wiedzieli bo się pogrążą jeszcze bardziej. Przez wiele tak przede wszystkim młodzież a nawet dzieci wydawały na te gry każdą złotówkę nabijając właścicielom sakiewki. Zapewne nie raz okradali swoich najbliższych aby oddać hazardowe długi lub aby mogli ponownie zagrać.
Ciekawi mnie czy naszym policjantom uda się ukręcić tę sprawę czy jednak Służba Celna przejmie kontrolę nad śledztwem i doprowadzi sprawę do końca a winni zostaną skazani na zasłużona odsiadkę. Piszę winni, bo prym w tym hazardowym procederze należał do męża właścicielki tego "kasyna", podobno nawed pedagoga uczącego naszą młodzież.
 
 
#11 Radzyń Podlaski. Nielegalne automaty do gierALluzik 2013-03-11 21:32
Mamy przecież demokrację i POzwolono każdemu bogacić się. To PO co te awantury ? Każdy sobie rzepkę skrobieJedni PO prostu dają sobie, i towarzyszom z Sejmu, zawaliste nagrody za robienie niczego, inni zarabiają na handlu - oferując tytoń bez akcyzy. Ci pierwsi budują również domy, tylko o wiele większe, wykupują wielkie parcele, mają udziały w spółkach i różnych firmach, i to wszystko nie zawsze legalnie. Ci drudzy zarabiają znacznie mniej legalnie i mniej finansowo, ale w ten sposób POkazują, że można palić papierosy za połowę ceny (truje może mniej,bo mniejsza zawartość tytoniu).
Trzeba u Nas na Ryneczku utworzyć Strefę Bezcłową i Bezakcyzową.
Dalej będę kupował fajki na Ryneczku - bo mi się PO prostu TO MI SIĘ OPŁACA !!!

P.S. Niech wypowie się ktoś ze sprzedających:
Czy Panowie Mundurowi u Was nie kupują? :D :D :D
 
 
#12 do...radzynianekmałpawczerwonym 2013-03-11 22:14
Jeśli piszesz cyt."Życzę im wszystkiego najgorszego!!!"to jesteś nędzną kreaturą nie mającą na pewno nic z uczciwością wspólnego i to jeszcze przez 30lat heheh.Nie pochwalam hazardu, doznałaś krzywdy przez to ze dziecko Twoje jest w jego szponach ale to nie wina tych co mają automaty ale błędów wychowawczych,kto wychowywał Twoje?.Wiele dzieci mieszka w sąsiedztwie a czy wszystkie są hazardzistami?Jeśli, ktoś ma problem z piciem alkoholu to mają pozamykać sklepy monopolowe bo on go nie umie pić towarzysko, tylko robi to nałogowo?Ktoś zainwestował kasę w automaty bo prawo na to zezwalało,potem prawo się zmieniło jak nic w tym kraju nie jest stałe, a on nie zrezygnował.Jest
"zły" bo państwo na tym nie zarabia?tak jak na fajach bez akcyzy.Ale gdyby prowadził legalny zakład bukmacherski to były już "dobry"?Oni na pewno dostaną to na co zasłużyli, słusznie, ale dla tego,że złamali prawo a nie za Twoją krzywdę,stań w prawdzie "uczciwa?" i nie pluj jadem.
 
 
#13 RE: Radzyń Podlaski. Nielegalne automaty do gierradzynianka1959 2013-03-12 23:17
Małpowczerwonym
Masz rację. Ale jeśli ktoś kusi małolatów wygranymi to nie piep....,, że kiedyś prawo pozwalało a teraz nie pozwala.
Jeśli nie pozwala to wywozi się automaty to PUKu na Parkowej i likwiduje "kasyno".
Prawo ma być przestrzegane. Nieznajomość prawa szkodzi. Ignorantia iuris nocet. To potwierdzi nawet student I roku prawa, nie mówiąc o osobach prowadzących działalność gospodarczą.
 
 
#14 RE: Radzyń Podlaski. Nielegalne automaty do giermałpawczerwonym 2013-03-13 10:00
Radzynianka1959 lecz się ze schizofrenii "mam rację ale nie pieprz" hehe ale dobre, jak nasz noblista, "jestem za a nawet przeciw"
 
 
#15 RE: Radzyń Podlaski. Nielegalne automaty do gierJackal 2013-03-17 13:38
Cytuję herszt:
W naszym kraju nie wszystkim zyje sie cudownie ale i nie wszyscy kombinuja handlujac papierosami.Pewnie Ty tak robisz a moze sie myle.Ale OJCIEC z SYNEM na bazarku miejskim wyczyniaja cuda.Pomaga im w tym p.Krysia a o bogaczu od jablek z Bialki nie wspomne.Tu jest wlasnie zagadka,ze ci dwaj maja juz 5 domow/slownie piec/ a ten drugi nie jest biedniejsi.Wszystkie dzieci w powiecie wiedza o tym oprocz policji.Bylbym niesprawiedliwy, polija tez wie czasami przyjedzie samochodem na srodek ryneczku wtedy oni uciekaja, jak w filmie wszystko rezyserowane.Najkrocej wstyd dla handlujacych i policji.Wszyscy sie zastanawiaja dlaczego organa scigania nie moga poradzic sobie z tymi cwaniakami.A moze ktos wie.


Jeśli tak bardzo cie to razi idź na ten bazarek złap tych handlarzy i doprowadź na Policje. Wynik będzie nie samowity-obywatel złapał handlarzy z jednym bądź dwoma kartonami fajek bo więcej przy sobie nie mieli bo są cwani. Posiadanie będzie wykroczeniem, Sąd da im całe g...tej grzywny a oni i tak będą robić co robili, bo w ich fachu grzywna jest wliczona w koszty. Wniosek jest taki, że dopóki w tym kraju karalność za przestępstwa i wykroczenia będzie na tak żenująco niskim poziomie, postawa sądów co do takich drobnych pierdół będzie wręcz lekceważąca to nawet szkoda czasu miśków, niech te paliwo które wypali radiowóz na przyjazd na bazarek zostanie przeznaczone na wyjazd na jakieś poważne zdarzenie.
 
 
#16 RE: Radzyń Podlaski. Nielegalne automaty do gierstasio 2013-03-18 16:38
Chyba cie poj...a z jakiej racji ja mam ich lapac, sa od tego ludzie ktorym za to placa i to wcale nie malo.A ty to sam sie zglos i opowiedz im o sobie bo cos smierdzi od ciebie w tym temacie
 
 
#17 RE: Radzyń Podlaski. Nielegalne automaty do gierJackal 2013-03-18 23:23
no to jak nie masz nic mądrego do powiedzenia to się k...wa zamknij.Jeśli będzie trzeba top się zgłoszę a smierdziec może od ciebie poje...ie
 
 
#18 RE: Radzyń Podlaski. Nielegalne automaty do giertraktor123 2013-04-04 19:07
herszt jak ci sie nie podoba nielegal to idz na psiarnie prawilniaku je-----y .
 

Zaloguj się, aby dodać komentarz. Nie masz jeszcze swojego konta? Zarejestruj się.

noimage
GLAZURNIK
czwartek, 25 kwietnia 2024