Już niedługo
Reklama

Komentarze
- Pracuj w UM
Burmiś nie podał ile kasy daje?
- panter - Ponad 3,5 mln zł z Funduszy Europejskich dla Radzy...
Czas na modernizację stadionu miejskiego w Radzyniu Podlaskim. Zadaszoną główną trybunę wraz z sztuc...
- sportek - Bezpiecznie na wsi mamy – upadkom zapobiegamy
O upadkach związanych z rolnictwem to najlepiej wiedzą na górze już od 35 lat. A czy zapobiegamy upa...
- kinga75 - Miasto złożyło wnioski o dofinansowanie budowy par...
O swoje latorośle to się nie martwię. https://demotywatory.pl/5317029/Chyba-kazdy-pracodawca-ma-nadz...
- pioter - Miasto złożyło wnioski o dofinansowanie budowy par...
Z tymi częściami rowerowymi, to się tak @pioter nie rozpędzaj, bo póki co, to nie wiadomo czym twój ...
- HT
Zatrzymali atmosferę Świąt. Kolędobranie 2017! |
| Michał Maliszewski | |||
| poniedziałek, 30 stycznia 2017 08:00 | |||
Tradycyjne i nowoczesne, solowo oraz w zespole - uczestnicy pokazali, że kolędy łączą oraz budują most pokoleniowy. Celem tych corocznych spotkań jest kultywowanie pięknej, polskiej tradycji śpiewania kolęd i pastorałek. Wydarzenie odbyło się w niedzielę, 29 stycznia 2017 roku o godzinie 16.00. Podczas tegorocznego Kolędobrania wystąpili: Martyna Belniak (Szkoła Podstawowa w Branicy Radzyńskiej, uczniowie ze Szkoły Podstawowej w Czemiernikach, dzieci z Przedszkola Miejskiego w Radzyniu Podlaskim, zespół „Jedyneczki” (Szkoła Podstawowa nr. 1 w Radzyniu Podl.), uczniowie z Gimnazjum nr 2, „Śpiewające Jagódki" (Komarówka Podlaska), Natalia Milaniuk, Martyna Furman, Karolina Łobacz, Paulina Łobacz, Amelia Mickiewicz, Marysia Butryn z tatą, Julita Kulig, Zosia Jabłońska, Katarzyna Jabłońska, zespół wokalny „Wrzos” z Kąkolewnicy, Marlena i Radosław Stefaniak ze Szkoły Muzycznej „Yamaha”, grupa wokalna działająca przy Muzeum Regionalnym w Woli Osowińskiej, zespół „Wrzos” z Radzynia Podlaskiego oraz zespół „Nadzieja” z Kocka. Poniżej prezentujemy galerię zdjęć oraz występy poszczególnych artystów. Sprawdźcie jak wyglądało tegoroczne Kolędobranie:
|
_1760623754.jpg)



