Już niedługo
Zobacz wszystkie
Reklama
Komentarze
- Co z tymi śmieciami?
A może tak wzorem innych miast frakcje tekstylną odbierać 3-4 razy w roku .Kto będzie jechał z kilko...
- 1410 - Co z tymi śmieciami?
Możesz poszukać artykułu z 2012 roku jak tłumaczono dlaczego Ekolider z Garwolina jest 3x tańszy od ...
- Kamx - Co z tymi śmieciami?
Facet prosi, zgniatajcie, myślcie żeby śmieci było mniej, a tu? Jak zawsze. Na przekór. Bo jak to? K...
- paznokieć - Co z tymi śmieciami?
zimny, Burmiś właśnie puścił oczko do palących w piecach aby utylizowali co nieco. Jak kto nie ma pi...
- pioter - Co z tymi śmieciami?
cytuję - Prosimy o ograniczenie ilości „produkowanych” śmieci. No i proste. Nie kupuj. Nie żryj. Nie...
- zimny
Tutaj są po prostu fajni ludzie - pierwszy spot reklamowy Radzynia Podlaskiego |
Anna Kowalczyk | |||
poniedziałek, 22 sierpnia 2011 23:00 | |||
94 sekundy – tyle liczy sobie pierwszy w historii spot reklamujący nasze miasto. To opowieść o białym niedźwiadku, który zastanawia się dlaczego Radzyń jest wyjątkowy. Na końcu dochodzi do wniosku, że tym co nas wyróżnia są … Sprawdźcie sami oglądając pracę 4 kreatywnych nastolatków. Spot reklamowy jest efektem warsztatów filmowych, które odbywały się od 16 do 20 sierpnia. Zajęcia zorganizowało Radzyńskie Stowarzyszenie dla Kultury "Stuk-Puk". – Reklama jest zrobiona po amatorsku, ale zauważa pewne aspekty widziane subiektywnie przez młodzież bardzo spostrzegawczym okiem. Wydaje mi się, że nie jest pretensjonalna. Na pewno jest zabawna, z wykorzystaniem ciekawych technik animacji filmowych – ocenia Jakub Jakubowski prezes stowarzyszenia. W projekcie wzięły udział 4 osoby: Agnieszka Kozieł, Adrian Jung, Mateusz Smolarz, Beata Chromik. Przez 5 dni pracowali pod okiem instruktorów (Dariusz Siemieński, Jakub Jakubowski, Michał Oleksiej) poznając tajniki reklamy, montażu oraz efektów filmowych. – Gdy dowiedziałem się, że jest pomysł na stworzenie reklamy naszego miasta, nie wahałem się i wziąłem w tym udział – mówi Mateusz współtwórca spotu. Jak robi się taką reklamę? - Scenariusz powstał w pocie czoła. Zbieraliśmy materiały filmowe na ulicach naszego miasta. Powstały tez fajne efekty specjalne, animacje – opowiada Darek Siemieński. Natomiast zdaniem Mateusza nie jest to trudne zdanie, ale potrzebne są zaangażowanie i przede wszystkim kreatywność. – Podczas pierwszego spotkania ustaliliśmy co chcemy nakręcić, następnym razem ułożyliśmy scenariusz i zajęliśmy się kręceniem. Kolejne dni to montaż i podkładanie muzyki – opowiada chłopak. – Ja animowałem miśka występującego w tej reklamie, montowałem kilka scen i kręciłem – przyznaje. I tak przy skromnym budżecie czwórce młodych ludzi udało się stworzyć coś naprawdę interesującego. Każda miejscowość ma swoje charakterystyczne walory, wystarczy je wydobyć i umiejętnie zaprezentować. Dlatego w spocie zaprezentowano to, z czego według autorów możemy być dumni. – Reklama jest o białym misiu, który zastanawia się, co w Radzyniu jest fajnego. Na końcu reklamy dochodzi do wniosku, że najcenniejsi w naszym mieście są ludzie, którzy budują atmosferę Radzynia – mówi z uśmiechem Mateusz. Krótki film będzie rozpowszechniony za pomocą internetu. – W ten sposób chcemy zachęcić ludzi, żeby przyjeżdżali tutaj, do naszego miasta – tłumaczy chłopak. Premiera reklamy miała miejsce podczas niedzielnego finału IV edycji „Ramoli”. Ci, którzy ją obejrzeli wyrażali bardzo pozytywne opinie. A co Wy sądzicie o efekcie pracy radzyńskiej młodzieży?
|
Komentarze