Już niedługo
Zobacz wszystkie
Reklama
Komentarze
- Od 2 stycznia pojedziemy PKS-em na pociąg!
Pociągi ułożone pod pociągi IC, tymi pewnie jeździ najwięcej ludzi. Jest jeszcze Polregio o 5:26 jad...
- Radzio - Skusił się na ledową lampę błyskową. Wpadł, bo nag...
i znowu kropeczki zaraz sprawdzę jakich to słów nie można pisać: kocham radzyn (...)
- pioter - Skusił się na ledową lampę błyskową. Wpadł, bo nag...
nie wiem czy przedmówcy chodziło o stronę (...) to trzeba wpisać w miejsce trzech kropek.
- pioter - Skusił się na ledową lampę błyskową. Wpadł, bo nag...
https://(...).pl/112-powiat/90 72-skusil-sie-na-ledowa-lampe- blyskowa-wpadl-bo-nagral-sie-n a-monit...
- pioter - Skusił się na ledową lampę błyskową. Wpadł, bo nag...
przez ogólnopolskie i regionalne portale przeleciał ten news 15 grudnia. nawet na stornie kochającyc...
- Paolo Borsellino
Tutaj są po prostu fajni ludzie - pierwszy spot reklamowy Radzynia Podlaskiego |
Anna Kowalczyk | |||
wtorek, 23 sierpnia 2011 00:00 | |||
94 sekundy – tyle liczy sobie pierwszy w historii spot reklamujący nasze miasto. To opowieść o białym niedźwiadku, który zastanawia się dlaczego Radzyń jest wyjątkowy. Na końcu dochodzi do wniosku, że tym co nas wyróżnia są … Sprawdźcie sami oglądając pracę 4 kreatywnych nastolatków. Spot reklamowy jest efektem warsztatów filmowych, które odbywały się od 16 do 20 sierpnia. Zajęcia zorganizowało Radzyńskie Stowarzyszenie dla Kultury "Stuk-Puk". – Reklama jest zrobiona po amatorsku, ale zauważa pewne aspekty widziane subiektywnie przez młodzież bardzo spostrzegawczym okiem. Wydaje mi się, że nie jest pretensjonalna. Na pewno jest zabawna, z wykorzystaniem ciekawych technik animacji filmowych – ocenia Jakub Jakubowski prezes stowarzyszenia. W projekcie wzięły udział 4 osoby: Agnieszka Kozieł, Adrian Jung, Mateusz Smolarz, Beata Chromik. Przez 5 dni pracowali pod okiem instruktorów (Dariusz Siemieński, Jakub Jakubowski, Michał Oleksiej) poznając tajniki reklamy, montażu oraz efektów filmowych. – Gdy dowiedziałem się, że jest pomysł na stworzenie reklamy naszego miasta, nie wahałem się i wziąłem w tym udział – mówi Mateusz współtwórca spotu. Jak robi się taką reklamę? - Scenariusz powstał w pocie czoła. Zbieraliśmy materiały filmowe na ulicach naszego miasta. Powstały tez fajne efekty specjalne, animacje – opowiada Darek Siemieński. Natomiast zdaniem Mateusza nie jest to trudne zdanie, ale potrzebne są zaangażowanie i przede wszystkim kreatywność. – Podczas pierwszego spotkania ustaliliśmy co chcemy nakręcić, następnym razem ułożyliśmy scenariusz i zajęliśmy się kręceniem. Kolejne dni to montaż i podkładanie muzyki – opowiada chłopak. – Ja animowałem miśka występującego w tej reklamie, montowałem kilka scen i kręciłem – przyznaje. I tak przy skromnym budżecie czwórce młodych ludzi udało się stworzyć coś naprawdę interesującego. Każda miejscowość ma swoje charakterystyczne walory, wystarczy je wydobyć i umiejętnie zaprezentować. Dlatego w spocie zaprezentowano to, z czego według autorów możemy być dumni. – Reklama jest o białym misiu, który zastanawia się, co w Radzyniu jest fajnego. Na końcu reklamy dochodzi do wniosku, że najcenniejsi w naszym mieście są ludzie, którzy budują atmosferę Radzynia – mówi z uśmiechem Mateusz. Krótki film będzie rozpowszechniony za pomocą internetu. – W ten sposób chcemy zachęcić ludzi, żeby przyjeżdżali tutaj, do naszego miasta – tłumaczy chłopak. Premiera reklamy miała miejsce podczas niedzielnego finału IV edycji „Ramoli”. Ci, którzy ją obejrzeli wyrażali bardzo pozytywne opinie. A co Wy sądzicie o efekcie pracy radzyńskiej młodzieży?
|
Komentarze