Komentarze
- Debata odbędzie się w pałacu
Powiem krótko, moim zdaniem jeśli jakieś miasto, tym bardziej powiatowe nie ma komunikacji miejskiej...
- malina1986 - Debata odbędzie się w pałacu
Widzieliście że rozebrali chodnik od Lidla do stadionu czy ulicy Ogrodowej? Jeszcze tydzień i wcale ...
- Kamx - Debata odbędzie się w pałacu
Ktoś tutaj używa ksywy Papcio Chmiel ale czy o wie kto to był a może u Was wszystkie chwyty dozwolon...
- waluś - Debata odbędzie się w pałacu
Napisałem tylko ogólnodostępne informacje, niech każdy wnioski wyciągnie sam. Dziękuję za głos z sam...
- adam_z1 - Debata odbędzie się w pałacu
Gdy widzę takie komentarze, jak tego Adama Jakiegośtam, to dochodzę do wniosku, że "Ranczo" było ser...
- radzyniak z warszawy
Skontroluj zawieszenie w swoim samochodzie - ZA DARMO! |
REKLAMA | |||
poniedziałek, 04 lipca 2016 17:34 | |||
Masz niepowtarzalną szansę, aby całkowicie ZA DARMO zbadać zawieszenie w swoim samochodzie. We wtorek w godz. 9-17 w Kris-Auto przy ul. Kleeberga 28 na mobilnym testerze zawieszenia firmy BILSTEIN. Mobilny tester zawieszenia BILSTEIN to zespół urządzeń diagnostycznych, który sukcesywnie przemierza drogi całej Europy. W pierwszej połowie lipca, a więc na początku okresu wakacyjnego, przyjechał po raz pierwszy do Polski" - mówi Andrzej Wojciech Buczek, Doradca Techniczny w firmie IHR - "Skorzystać z niego będą mogli bezpłatnie wszyscy właściciele samochodów osobowych. Po kontroli, która jest bezpłatna i niezobowiązująca, kierowca otrzymuje wydruk z opisem czy i ewentualnie co trzeba naprawić w układzie zawieszenia - dodaje. Kontrole w Polsce rozpoczyna właśnie od naszego miasta, gdzie przyjeżdża na zaproszenie Krzysztofa Grochowskiego - właściciela firmy Kris-Auto. Dlaczego to badanie jest takie ważne? Głównym elementem zawieszenia samochodu jest amortyzator, który stanowi łącznik pomiędzy nadwoziem, a kołami. A precyzyjnie mówiąc odpowiada za utrzymanie optymalnego docisku z nawierzchnią drogi. Uszkodzenie amortyzatora, jak i któregoś z jego elementów, pogarsza komfort podróży i utrudnia utrzymanie toru jazdy. W praktyce przekłada się to m.in. na mniejszą stabilność samochodu, dłuższą drogę hamowania czy szybsze zużywanie się opon. Zapraszamy!
|