
Komentarze
- Opłaty za śmieci muszą się równać z kosztami
Z jednej strony masz rację, ale z drugiej strony taki tryb prowadzi do wielu problemów ze zdrowiem. ...
- for_sale - Opłaty za śmieci muszą się równać z kosztami
Komu chce się ślęczeć nad garami? Kupi sobie taki singiel gotowe żarcia i macie wzrosty we wszystkim...
- pioter - Opłaty za śmieci muszą się równać z kosztami
Niektóre miasta odchodzą od plastikowych worków na śmieci i nie odbierają frakcji zielonej, która je...
- radzyniak13 - Opłaty za śmieci muszą się równać z kosztami
Wydaje mi się, że liczba 2 tys. osób (12 tys. zgłoszonych / 14 tys. mieszkańców), które nie są zgłos...
- for_sale - Konferencja Pamięć jest naszym obowiązkiem
https://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-sad-wstrzymuje-przesluchania-netanjahu-premier-izraela-unika,n...
- pioter
Tydzień dobrego chleba i zdrowego stylu życia w ZSP |
Michał Maliszewski | |||
środa, 23 października 2013 07:00 | |||
Już po raz piąty Fundacja Dobre Życie zaprosiła szkoły do udziału w ogólnopolskiej kampanii „Tydzień dobrego chleba i zdrowego stylu życia w szkole 2013” , której celem jest zachęcenie szkół i innych placówek do podjęcia działań edukacyjnych upowszechniających zdrowe odżywianie i zdrowy styl życia. Akcja ta ma zwrócić uwagę na problem chleba, a także podnieść świadomość młodych konsumentów na temat zdrowotnych właściwości chleba na zakwasie oraz znaczenia zdrowego stylu życia dla zachowania zdrowia. Patronat nad kampanią objął Minister Edukacji Narodowej oraz Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Inicjatorem i koordynatorem szkolnej akcji organizowanej już po raz drugi przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II była wicedyrektor szkoły Grażyna Dzida. Uczniowie klasy III technikum żywienia i gospodarstwa domowego pod kierunkiem nauczycieli przedmiotów gastronomicznych upiekli chleb na zakwasie. Ponadto zorganizowany został konkurs plastyczny pt. „Promujemy zdrową żywność”, którego celem było pobudzanie świadomości prawidłowego żywienia. Głównymi organizatorkami szkolnej kampanii były Małgorzata Tokarska i Małgorzata Musiejuk. Kampanię wspierały również Elżbieta Stasiowska, Anna Matejek i Anna Matysiak. Realizacja tego „chlebowego” przedsięwzięcia była możliwa dzięki zaangażowaniu uczniów i nauczycieli oraz przychylności i finansowemu wsparciu dyrektora szkoły Zdzisława Janusa. Przeprowadzona akcja promocyjna cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród młodzieży, nauczycieli i pracowników szkoły.
|
Komentarze