Radzyń Podlaski - Nasze miasto z dobrej strony! Mamy 28 listopada 2022 imieniny: Jakub, Lesław, Zdzisław

Dobre nagłówki to lepsza pozycja w Google! Sprawdź jak o nie zadbać

Artykuł partnera   
środa, 31 sierpnia 2022 15:00

Dobre nagłówki to lepsza pozycja w Google! Sprawdź jak o nie zadbaćO tym, że teksty umieszczane na stronach internetowych pełnią szczególną rolę sprzedażową wie praktycznie każdy.

Atrakcyjna i wartościowa treść nie tylko dostarcza użytkownikom cennych informacji ale także skutecznie zachęca ich do dokonaniu zakupu oferowanego produktu bądź usługi. Nie każdy jednak zdaje sobie sprawę jak ważne jest również właściwe zadbanie o nagłówki. Dlaczego są tak istotne i jak pisać je poprawnie dowiesz się z naszego niniejszego artykułu. 

Nagłówek H1, H2, H3, a co to jest? Poznaj kilka zasad, dzięki którym teksty będą sprzedawać

Dziś wiele się mówi o działaniach marketingowych i o tym jak ważną rolę pełnią dla niemalże każdego biznesu prowadzonego w internetowym świecie. Opierają się one nie tylko na stworzeniu chwytliwej, łatwo zapadającej w pamięć reklamie ale także na właściwym wypozycjonowaniu strony, co umożliwia zajęcie wysokiej pozycji w Google. Zapewne nie raz słyszałeś, że pozycjonowanie opiera się głównie na słowach kluczowych wskazujących potrzeby użytkowników. Umieszcza się je nie tylko w treści ale także i nagłówkach. Niestety zdarzają się osoby, które akurat kwestie nagłówków bardzo mocno lekceważą. Dlaczego jest to złe postępowanie? Najlepszą odpowiedzią jest to jak ludzie czytają w internecie. Liczy się szybkie znalezienie informacji, dlatego spora część osób czyta jedynie nagłówki chcąc dowiedzieć się o czym będzie dany akapit.

Chwytliwy tytuł przykuwa wzrok! Przekonaj się o tym sam

W nagłówkach również umieszcza się słowa kluczowe. Pamiętaj jednak, że suchy tytuł nikogo nie zachęci do przeczytania. Owszem nagłówki oraz tekst mają pomóc Ci w zajęciu wyższej pozycji, jednak nie tylko to jest ważne. Dla Ciebie, jako osoby prowadzącej biznes zawsze priorytetem jest Klient! Dlatego Twoje nagłówki powinny być jak najbardziej przyjazne i zapadające w pamięć. Musisz wiedzieć, że obecnie algorytm Google bardzo mocno nastawiony jest na jakość umieszczanych wpisów. Pozycjonowanie stron oraz świat SEO wyróżnia 6 rodzajów nagłówków z czego pierwsze trzy są najważniejsze. Nagłówek H1 uznawany jest za główny tytuł, z kolei H2 i H3 mają za zadanie rozdzielać tekst. Możesz nam wierzyć ale nikt nie lubi czytać bloku tekstu nie urozmaiconego odpowiednimi wstawkami! Chcesz dowiedzieć się więcej o zasadzie pisania nagłówków pod SEO? Firma AFTERWEB służy profesjonalną pomocą. Zespół doświadczonych copywriterów pomoże Ci stworzyć tekst trafiający do tłumu Klientów!