Już niedługo
Zobacz wszystkie
Reklama

Komentarze
- Zielony balkon – Twoja oaza w mieście!
https://radzyn.24wspolnota.pl/informacje-radzynskie/spotkanie-z-izraelskimi-nauczycielami-burmistrz-...
- pioter - Odszkodowania za grunty pod drogi
Jeśli to prawda z tym zerwaniem umowy to tylko przykład, że historia lubi się powtarzać. Pamiętasz s...
- Che - Odszkodowania za grunty pod drogi
Bardzo po cichu zlikwidowali się ulgę na wykup mieszkań komunalnych, była ulga 70% gdzie ludzie mogl...
- Kamx - Odszkodowania za grunty pod drogi
Słabej baletnicy wszystko przeszkadza, szukałem w internecie informacji o firmie Zeltech która remon...
- Kamx - Odszkodowania za grunty pod drogi
Jeśli potrafią zdążyć przed ostatnim dniem na złożenie wniosku i do tego ten dzień obliczą bezbłędni...
- Che
Zmiany w obsłudze klientów w ZUS |
Małgorzata Korba | |||
piątek, 30 października 2020 06:00 | |||
Dotyczy to wszystkich placówek ZUS w kraju. Instytucja zmienia poniedziałkowe godziny otwarcia w związku z ogólnopolską sytuacją epidemiczną i koniecznością zapewnienia odpowiedniej obsady sal obsługi. Natomiast infolinia ZUS pod numerem 22 560 16 00 nadal będzie czynna w godzinach 7.00-18.00. E-wizyta już dostępna! Tymczasem w województwie lubelskim można już umawiać się na e-wizyty w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych. To wideorozmowa z pracownikiem ZUS, z wykorzystaniem internetu i komputera lub telefonu z kamerą i mikrofonem. Wystarczy wcześniej umówić się na wybrany dostępny termin i godzinę. W ten sposób można uzyskać informacje w swojej sprawie bez wychodzenia z domu. Tą drogą klienci mogą też zarejestrować profil na Platformie Usług Elektronicznych ZUS, która pozwala wygodnie składać wnioski i dokumenty oraz uzyskiwać zaświadczenia i informacje ze swojego konta. Więcej o e-wizytach na stronie internetowej zus.pl/e-wizyta.
|