Już niedługo
Zobacz wszystkie
Reklama

Komentarze
- Między nami Liderkami: Z pustego i Salomon nie na...
W kraju niespokojnie, schronów nie ma, ale dobrze że są liderki. Zajęcia jednej Pani "Z pustego i Sa...
- Mar Pol - Między nami Liderkami: Z pustego i Salomon nie na...
kobiety szkolenie w dobrostanie bo mężczyźni szkolenie wojskowe i w kamasze na front i mogą już nie ...
- kinga75 - Silent Disco na zakończenie wakacji!
"jak się bawią ludzie wtedy gdy nie pada deszcz jak się bawią ludzie gdy kochają się "
- niepokorny - Z czego składa się opłata za śmieci
Śmieci coraz więcej PUK za darmo nie wywiezie Miasto nie zarabia Koszta musimy pokryć my Gorzkie to ...
- niepokorny - Z czego składa się opłata za śmieci
dawno temu jak wprowadzano segregację odpadów zapewniano że owszem to dodatkowa praca dla kazdego z ...
- winiek8
Uczniowie Technikum im. Wincentego Witosa w Woli Osowińskiej z wizytą w lubelskim oddziale Narodowego Banku Polskiego |
Michał Maliszewski | |||
środa, 23 października 2019 07:00 | |||
Jedno z takich spotkań zostało zorganizowane przez Oddział Okręgowy Narodowego Banku Polskiego w Lublinie pod nazwą „Dni otwarte NBP”. W spotkaniu tym udział wzięli uczniowie Technikum im. Wincentego Witosa w Woli Osowińskiej. Wizyta w banku była doskonałą okazją do zapoznania się funkcjonowaniem banku centralnego, jego zadaniami, strukturą organizacyjną oraz historią. Uczniowie zapoznali się również z codzienną pracą w banku oraz przygotowaną z tej okazji wystawą monet i banknotów używanych w dawnej Polsce oraz wystawą sztab złota. Nie zabrakło również informacji praktycznych. Uczniowie między innymi mieli okazję zapoznać się ze znakami zabezpieczającymi banknoty oraz sposobem sortowania i liczenia monet i banknotów. Wizyta w Narodowym Banku Polskim była cenną lekcją historii dotyczącej naszej narodowej waluty, która zapoczątkowana została sto lat temu, kiedy to władze Rzeczypospolitej Polskiej postanowiły zlikwidować różnice walutowe spowodowane rozbiorami w państwie, ustalając jedną nazwę polskiego środka płatniczego.
|