Reklama

Komentarze
- Minister Tomasz Siemoniak odwiedzi Radzyń Podlaski
Najprawdopodobniej zawiera 6-metylo-nikotynę – syntetyczną substancję, nieobjętą aktualną ustawą, ki...
- Kraków - Minister Tomasz Siemoniak odwiedzi Radzyń Podlaski
Jak można wciągać kokę i to na wizji ??? To przykład dla młodych.
- Kraków - Minister Tomasz Siemoniak odwiedzi Radzyń Podlaski
Jako osoba o dostępie do informacji niejawnych był wielokrotnie i wielopłaszczyznowo sprawdzany. Odn...
- zimny - Minister Tomasz Siemoniak odwiedzi Radzyń Podlaski
Jak można jednocześnie chcieć Matkę Boską na królową Polski i alfonsa na prezydenta. Głosując na prz...
- bob - Minister Tomasz Siemoniak odwiedzi Radzyń Podlaski
Gdzie jest Zorro?Problem policji w Tarnowie.
- waluś
Co dalej z Radzyńską Krainą Serdeczności? |
Katarzyna Skubisz | |||
wtorek, 01 marca 2011 08:34 | |||
Na sesję przybyli m.in.: Burmistrz Miasta Radzyń Podlaski Witold Kowalczyk, Starosta Radzyński Lucjan Kotwica, Wicestarosta Mariusz Skoczylas, Wójtowie Gmin, Radni Powiatu Radzyńskiego i Radni Miasta Radzyń Podlaski, dyrektorzy szkół, przedstawiciele organizacji pozarządowych, dziennikarze i inni zaproszeni goście. Hubert Gonera, Dyrektor Zarządzający poznańskiej firmy Landbrand, w sposób ciekawy i wyczerpujący zaprezentował dokument Strategii, będący rezultatem badań i analiz przeprowadzonych w okresie od sierpnia do grudnia 2010 r., w ramach projektu "Program rozwoju i promocji turystyki Powiatu Radzyńskiego i Miasta Radzyń Podlaski – opracowanie i promocja markowych produktów turystycznych i kulturowych obszaru". Projekt dofinansowywany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działania 7.2. Promocja kultury i turystyki. Prelegent określił wizję, misję i cele markowych produktów turystycznych. Głowną misją wiodących produktów turystycznych jest wydobycie potencjału, który tkwi w naszym powiecie. Ażeby to zrealizować, potrzebna jest spójność działań na rzecz marki głównej, którą jest RADZYŃSKA KRAINA SERDECZNOŚCI. Gwarantem rozpoznawalności naszej nowej marki jest znak (logo), typografia (liternictwo) oraz kod kolorów i fotografii. Hubert Gonera przekonywał, że możliwy jest rozwój turystyki na terenie Powiatu Radzyńskiego, i że można tego dokonać poprzez współpracę lokalnych samorządów, organizacji, instytucji, przedsiębiorców, itp. Strategia rekomenduje cztery produkty wiodące, które mają pełnić rolę koła zamachowego rozwoju turystyki na naszym terenie. Dają one największe możliwości na uczynienie z Radzynia Podlaskiego i Powiatu Radzyńskiego miejsca o konkurencyjnej w skali kraju ofercie turystycznej. Są to: "Szlachecka Gościnność" – przeniesie turystę do czasów Rzeczypospolitej szlacheckiej, "Naturalnie aktywni" – stawia na bezpośredniość obcowania z naturą, "Co Nam w duszy Gra" – będzie artystyczną odsłoną Radzynia, "Folklor ze smakiem" – pomoże odkryć wieś z jej kulturą i smakami. Na potrzeby sesji firma Landbrand wykonała roll-up prezentujący wszystkie cztery produkty turystyczne. Ponadto staraniem Starosty Radzyńskiego powstały pierwsze pilotażowe koszulki i kubek z logiem RADZYŃSKIEJ KRAINY SERDECZNOŚCI oraz znakami uosabiającymi trzy z czterech wykreowanych produktów turystycznych: pałac Potockich, skrzypce i ptak bączek. Przed nami najtrudniejszy etap – wdrażanie dokumentu Strategii. Jak na zakończenie zauważył Starosta Radzyński, pierwszy krok został już wykonany. W dniach poprzedzających sesję odbyło się dwudniowe szkolenie z zakresu agroturystyki, skierowane do rolników z terenu Powiatu.
.
|
Komentarze
A tak na marginesie, to jedno pytanie do zwolenników "krainy serdeczności" dlaczego nie promujecie jej przy okazji emisji serialu "Ranczo". Województwo świętokrzyskie promuje Sandomierz, Opatów , Kielce, Staszów. Co stało na przeszkodzie zwolennicy Radzynia jako ośrodka turystyki aby promować Wasze pomysły przy okazji emisji serialu. Lepsza okazja się pewnie długo nie trafi.