Już niedługo
Zobacz wszystkie
Reklama

Komentarze
- W Radzyniu Karol Nawrocki
Z przedstawicielami miłości i tolerancji dyskusja jest jałowa. Przecież to TY kopiesz rowy podziału ...
- zimny - Targowisko z żywymi zwierzętami? Mówię: NIE!
... Mają swoje prawa? Zapraszam na fermę drobiu na łapanie kur. Radna ujrzy wtedy prawa zwierząt ale...
- szaramyszka - W Radzyniu Karol Nawrocki
To kiedy alfons odwiedzi ten ku*widołek w podzięce za głosy?
- HT - W Radzyniu Karol Nawrocki
Sądzę,ze za te obraźliwe słowa pod adresem Prezydenta odpowie Pan przed stosownym organem
- emeryt - W Radzyniu Karol Nawrocki
Brawo Radzyn ,ze macie cpuna i sutenera za prezydenta .
- Sunny
Uczniowie I LO w projekcie LAS PEŁEN ENERGII |
Michał Maliszewski | |||
wtorek, 25 kwietnia 2017 07:00 | |||
W tym roku akcja została połączona z obchodami Światowego Dnia Ziemi. Młodzież zasadziła drzewa na terenie Nadleśnictwa Radzyń Podlaski w miejscowości Miłolas. W tegorocznej akcji wzięło udział 80 uczniów z klas pierwszych i drugich. Pogoda sprzyjała młodym ekologom. Było chłodno, ale nie padało a las dzięki zapałowi młodzieży był rzeczywiście pełen energii. Po wysiłku fizycznym wszystkich ucieszyło rozpalone ognisko, pieczone kiełbaski i pączki, które zapewnili organizatorzy. Uczniowie otrzymali również pamiątkowe znaczki. Razem z uczniami w akcji uczestniczyły Aneta Tomaszuk (wych. kl. I B), Małgorzata Nadolna (wych. kl. I F), Renata Wierzchowska (wych kl. I PD) oraz Monika Rączka – pedagog szkolny. W podsumowaniu projektu wzięła udział Ewa Grodzka – dyrektor szkoły, która nie kryła radości z ekologicznego zaangażowania młodzieży. W tegorocznej edycji oprócz lekcji ekologii odbytej wspólnie z leśnikami miała miejsce również niezwykła lekcja historii w Uroczysku BARAN zwanym Małym Katyniem, którą poprowadził Wójt Gminy Kąkolewnica Zbigniew Ładny. Dyrekcja i nauczyciele I LO serdecznie dziękują Nadleśniczemu Krzysztofowi Hołowińskiemu i pracownikom Nadleśnictwa Radzyń Podlaski oraz Jackowi Kotowskiemu i Karolinie Szewczyk – Dąbek z PGE Dystrybucja S.A.
|