Już niedługo

"Dworskie Opowieści" - Aukcja w Pałacu Potockich w Radzyniu Podlaskim, 10.05.2025, 18:00, PAŁAC POTOCKICH
Zobacz wszystkie
Reklama

Komentarze
- Spacer po Radzyniu, jakiego nie znasz!
A gdyby tak odrestaurować te lochy albo rozbudować to może byłaby to atrakcja turystyczna?
- niepokorny - Spacer po Radzyniu, jakiego nie znasz!
Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź
- niepokorny - Spacer po Radzyniu, jakiego nie znasz!
Ile masz lat, że jeszcze wierzysz w bajki? Podziemia wokół pałacu były niczym innym, jak sposobem od...
- kurka wodna - Spacer po Radzyniu, jakiego nie znasz!
Swego czasu coś mówiono o podziemnych korytarzach wychodzących z pałacu. To jakaś bajka czy tajemnic...
- niepokorny - Fundusz szwajcarski: #6 Zielona Transformacja Radz...
Czas na modernizację stadionu miejskiego w Radzyniu Podlaskim!!! Zadaszoną główną trybunę wraz z szt...
- sportek
Podsumowanie projektu Radzyńskiej Krainy Serdecznosci |
piątek, 18 listopada 2011 01:35 | |||
Wśród zgromadzonych gości byli przedstawiciele samorządu, w osobach Starosty Radzyńskiego - Lucjana Kotwicy, Wicestarosty - Mariusza Skoczylasa, Burmistrza Miasta - Witolda Kowalczyka, Przewodniczącego Rady Miasta - Jacka Piekutowskiego, radni powiatowi i miejscy, dyrektorzy szkół, przedstawiciele instytucji i organizacji działających w obszarze kultury i turystyki. Podsumowania trwającego od 2 lat projektu dokonała Dominika Leszczyńska - koordynator projektu oraz Bogdan Sozoniuk - kierownik Wydziału Spraw Społecznych Starostwa Powiatowego w Radzyniu Podlaskim. Obecny na Sali był również Hubert Gonera - dyrektor firmy landbrand z Poznania, która opracowała dokument strategii, koncepcję marki turystycznej i kulturowej Powiatu Radzyńskiego i Miasta Radzyń Podlaski - „Radzyńska Kraina Serdeczności", system identyfikacji wizualnej oraz przeprowadziła cykl spotkań warsztatowych dla uczestników projektu. Prelegenci przedstawili produkty, które powstały podczas 2 lat trwania projektu, a wśród nich: opracowanie Strategii rozwoju i promocji markowych produktów turystycznych i kulturowych Powiatu Radzyńskiego i Miasta Radzyń Podlaski na lata 2010 – 2020 wraz z systemem identyfikacji wizualnej i werbalnej, kreację marki „Radzyńska Kraina Serdeczności", powstanie punktu informacji turystyczno – kulturowej, wydanie folderów promocyjnych w wersjach językowych, publikacje książkowe, opracowanie przewodników audio, realizacji strony internetowej www.krainaserdecznosci.pl, zakup stoiska wystawienniczego i info - kiosku, a także przeprowadzenie imprez kulturalnych. Dopełnieniem realizacji zadania były spotkania warsztatowe, wyjazdy studyjne dla uczestników projektu i dziennikarzy. Konferencję podsumowującą zakończyła degustacja produktów tradycyjnych, którą przygotowały panie z gminy Kąkolewnica. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. Rolę realizatorów projektu przyjęły samorządy: Powiatu Radzyńskiego [lider] oraz Miasta Radzyń Podlaski [partner].
Open publication - Free publishing
|
Komentarze