
Komentarze
- Minister Tomasz Siemoniak odwiedzi Radzyń Podlaski
Dlaczego miałby mi gul chodzić. Bycy chyba ma niedobory intelektualizmu w sobie.
- pioter - Minister Tomasz Siemoniak odwiedzi Radzyń Podlaski
Brawo Konfederacja - idziemy po was w kolejnych wyborach. Wpływowe kanały zrobią swoje. Szukajcie ni...
- Bycy - Minister Tomasz Siemoniak odwiedzi Radzyń Podlaski
https://www.youtube.com/watch?v=wOdfNwD9cEA nie mogłem się powstrzymać. Skąd wiesz, że to nie Matka ...
- pioter - Minister Tomasz Siemoniak odwiedzi Radzyń Podlaski
Najprawdopodobniej zawiera 6-metylo-nikotynę – syntetyczną substancję, nieobjętą aktualną ustawą, ki...
- Kraków - Minister Tomasz Siemoniak odwiedzi Radzyń Podlaski
Jak można wciągać kokę i to na wizji ??? To przykład dla młodych.
- Kraków
Podsumowanie projektu Radzyńskiej Krainy Serdecznosci |
piątek, 18 listopada 2011 01:35 | |||
Wśród zgromadzonych gości byli przedstawiciele samorządu, w osobach Starosty Radzyńskiego - Lucjana Kotwicy, Wicestarosty - Mariusza Skoczylasa, Burmistrza Miasta - Witolda Kowalczyka, Przewodniczącego Rady Miasta - Jacka Piekutowskiego, radni powiatowi i miejscy, dyrektorzy szkół, przedstawiciele instytucji i organizacji działających w obszarze kultury i turystyki. Podsumowania trwającego od 2 lat projektu dokonała Dominika Leszczyńska - koordynator projektu oraz Bogdan Sozoniuk - kierownik Wydziału Spraw Społecznych Starostwa Powiatowego w Radzyniu Podlaskim. Obecny na Sali był również Hubert Gonera - dyrektor firmy landbrand z Poznania, która opracowała dokument strategii, koncepcję marki turystycznej i kulturowej Powiatu Radzyńskiego i Miasta Radzyń Podlaski - „Radzyńska Kraina Serdeczności", system identyfikacji wizualnej oraz przeprowadziła cykl spotkań warsztatowych dla uczestników projektu. Prelegenci przedstawili produkty, które powstały podczas 2 lat trwania projektu, a wśród nich: opracowanie Strategii rozwoju i promocji markowych produktów turystycznych i kulturowych Powiatu Radzyńskiego i Miasta Radzyń Podlaski na lata 2010 – 2020 wraz z systemem identyfikacji wizualnej i werbalnej, kreację marki „Radzyńska Kraina Serdeczności", powstanie punktu informacji turystyczno – kulturowej, wydanie folderów promocyjnych w wersjach językowych, publikacje książkowe, opracowanie przewodników audio, realizacji strony internetowej www.krainaserdecznosci.pl, zakup stoiska wystawienniczego i info - kiosku, a także przeprowadzenie imprez kulturalnych. Dopełnieniem realizacji zadania były spotkania warsztatowe, wyjazdy studyjne dla uczestników projektu i dziennikarzy. Konferencję podsumowującą zakończyła degustacja produktów tradycyjnych, którą przygotowały panie z gminy Kąkolewnica. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. Rolę realizatorów projektu przyjęły samorządy: Powiatu Radzyńskiego [lider] oraz Miasta Radzyń Podlaski [partner].
Open publication - Free publishing
|
Komentarze