
Komentarze
- W jakim stanie jest Radzyń? Debata w najbliższy pi...
tam jest drobny druczek do 30.06.2024.
- pioter - W jakim stanie jest Radzyń? Debata w najbliższy pi...
Kilka uwag po przeczytaniu tego raportu. Smutne jest to, że do 2050 roku wg prognoz 40% mieszkańców ...
- for_sale - W jakim stanie jest Radzyń? Debata w najbliższy pi...
Na sajm pierw był Wałęsak. Ten jegomość chciał zagłodzić Rosję i załamał się przez tego styropianowe...
- pioter - W jakim stanie jest Radzyń? Debata w najbliższy pi...
Aż zacytuję - Co się dziwić, że ludzie uciekają jak przez pisiurowe lata miasto dziadziało -. Nie, n...
- zimny - Konferencja Pamięć jest naszym obowiązkiem
chyba że ktoś nie ma sumienia tylko niewolnicze posłuszeństwo uczonym w PISmach czy POprawnym Polity...
- kinga75
InPost Pay w e-commerce – krótsza ścieżka zakupowa, lepsze wyniki Twojego biznesu |
Artykuł sponsorowany | |
wtorek, 24 czerwca 2025 06:00 | |
Wieloetapowe formularze, obowiązek logowania czy czasochłonna finalizacja zakupów to jedne z głównych powodów porzucania koszyków. Jeśli prowadzisz sklep internetowy, dobrze wiesz, że każda przeszkoda w procesie zakupowym może oznaczać stratę sprzedaży. Dlatego właśnie warto poznać InPost Pay – usługę, która skraca ścieżkę zakupową, jednocześnie zwiększając wygodę klienta i skuteczność Twojego e-commerce. Czym jest InPost Pay – i jak działa dla klienta? InPost Pay to rozwiązanie, które łączy płatność i wybór dostawy w jednym przycisku. Jak to wygląda z perspektywy klienta?
Dla kupującego to oszczędność czasu i komfort. Dla Ciebie – mniej porzuconych koszyków i większa szansa na zakończoną transakcję. Po pierwszych zakupach preferencje dotyczące płatności i dostawy są podpowiadane w aplikacji w przyszłości, co jeszcze przyspiesza cały proces. Co zyskuje Twój sklep? Zbyt długi proces zakupowy to jeden z najczęstszych powodów rezygnacji z zakupów. InPost Pay eliminuje zbędne kroki – klient nie musi tworzyć konta, wpisywać adresu czy wybierać dostawy i płatności. Wszystko ma już zapisane w aplikacji InPost Mobile. Z aplikacji InPost Mobile korzysta ponad kilkanaście milionów użytkowników. Dzięki integracji Twój sklep zyskuje widoczność w zakładce „Zakupy” w aplikacji, co oznacza dostęp do zupełnie nowej grupy odbiorców – bez dodatkowych kosztów marketingowych. Jeśli klient widzi Twoją ofertę właśnie tam – w miejscu, które zna i z którego korzysta do odbioru przesyłek – masz większą szansę na zbudowanie zaufania do Twojego sklepu. Ponadto zakupy finalizowane w aplikacji InPost są postrzegane jako bezpieczne i szybkie. To zwiększa skłonność do zakupu, zwłaszcza w przypadku pierwszej transakcji z nowym sklepem. Dlaczego klienci wybierają InPost Pay? Z perspektywy klienta InPost Pay to po prostu wygoda.
Zapewnienie szybkości, intuicyjności i bezpieczeństwa sprawia, że klienci chętnie wracają do sklepów oferujących zakupy InPost Pay. Zaoferuj klientom nowoczesne zakupy, a sobie – lepsze wyniki sprzedaży. Sprawdź więcej i dołącz do partnerów InPost Pay: https://inpostpay.pl/biznes.
|