
Komentarze
- Zmiany w stawkach podatku od nieruchomości na 2026...
Wierzysz w wartości telewizji republika? Pociesz się że nie jesteś odosobniony, lecz mimo to w mniej...
- eSPe - Zmiany w stawkach podatku od nieruchomości na 2026...
Wierzę w inne wartości niż badania unijne. Dziwię się, że po tylu wpadkach UE nadal ma ona w Polsce ...
- zimny - Zmiany w stawkach podatku od nieruchomości na 2026...
Nie potrzeba nowych urzędników. Badania unijne wykazują że urzędnik efektywnie pracuje 2 godziny dzi...
- eSPe - Zmiany w stawkach podatku od nieruchomości na 2026...
i na forum, jeśli Admin przepuści, też wszystko zostaje. Tylko rzeczywistość a pobożne życzenia, to ...
- zimny - Zmiany w stawkach podatku od nieruchomości na 2026...
Zgadzam się że powinno to być inaczej rozliczane. Spokojnego dnia
- Yato
InPost Pay w e-commerce – krótsza ścieżka zakupowa, lepsze wyniki Twojego biznesu |
| Artykuł sponsorowany | |||
| wtorek, 24 czerwca 2025 06:00 | |||
Wieloetapowe formularze, obowiązek logowania czy czasochłonna finalizacja zakupów to jedne z głównych powodów porzucania koszyków. Jeśli prowadzisz sklep internetowy, dobrze wiesz, że każda przeszkoda w procesie zakupowym może oznaczać stratę sprzedaży. Dlatego właśnie warto poznać InPost Pay – usługę, która skraca ścieżkę zakupową, jednocześnie zwiększając wygodę klienta i skuteczność Twojego e-commerce. Czym jest InPost Pay – i jak działa dla klienta? InPost Pay to rozwiązanie, które łączy płatność i wybór dostawy w jednym przycisku. Jak to wygląda z perspektywy klienta?
Dla kupującego to oszczędność czasu i komfort. Dla Ciebie – mniej porzuconych koszyków i większa szansa na zakończoną transakcję. Po pierwszych zakupach preferencje dotyczące płatności i dostawy są podpowiadane w aplikacji w przyszłości, co jeszcze przyspiesza cały proces. Co zyskuje Twój sklep? Zbyt długi proces zakupowy to jeden z najczęstszych powodów rezygnacji z zakupów. InPost Pay eliminuje zbędne kroki – klient nie musi tworzyć konta, wpisywać adresu czy wybierać dostawy i płatności. Wszystko ma już zapisane w aplikacji InPost Mobile. Z aplikacji InPost Mobile korzysta ponad kilkanaście milionów użytkowników. Dzięki integracji Twój sklep zyskuje widoczność w zakładce „Zakupy” w aplikacji, co oznacza dostęp do zupełnie nowej grupy odbiorców – bez dodatkowych kosztów marketingowych. Jeśli klient widzi Twoją ofertę właśnie tam – w miejscu, które zna i z którego korzysta do odbioru przesyłek – masz większą szansę na zbudowanie zaufania do Twojego sklepu. Ponadto zakupy finalizowane w aplikacji InPost są postrzegane jako bezpieczne i szybkie. To zwiększa skłonność do zakupu, zwłaszcza w przypadku pierwszej transakcji z nowym sklepem. Dlaczego klienci wybierają InPost Pay? Z perspektywy klienta InPost Pay to po prostu wygoda.
Zapewnienie szybkości, intuicyjności i bezpieczeństwa sprawia, że klienci chętnie wracają do sklepów oferujących zakupy InPost Pay. Zaoferuj klientom nowoczesne zakupy, a sobie – lepsze wyniki sprzedaży. Sprawdź więcej i dołącz do partnerów InPost Pay: https://inpostpay.pl/biznes.
|






