
Komentarze
- Miasto złożyło wnioski o dofinansowanie budowy par...
O swoje latorośle to się nie martwię. https://demotywatory.pl/5317029/Chyba-kazdy-pracodawca-ma-nadz...
- pioter - Miasto złożyło wnioski o dofinansowanie budowy par...
Z tymi częściami rowerowymi, to się tak @pioter nie rozpędzaj, bo póki co, to nie wiadomo czym twój ...
- HT - Miasto złożyło wnioski o dofinansowanie budowy par...
Myślę, że zarówno po uchwaleniu, jak i po uchyleniu tej uchwały życie mieszkańców Radzynia nie uległ...
- Admin iledzisiaj.pl - Miasto złożyło wnioski o dofinansowanie budowy par...
Czy po wycofaniu uchwały życie radzyńskich części rowerowych uległo diametralnej zmianie? To co robi...
- pioter - Miasto złożyło wnioski o dofinansowanie budowy par...
Jeśli człowiek nie ma informacji, to potem może mówić różne dziwne rzeczy... Tak to już bywa. Panie ...
- Admin iledzisiaj.pl
InPost Pay w e-commerce – krótsza ścieżka zakupowa, lepsze wyniki Twojego biznesu |
Artykuł sponsorowany | |||
wtorek, 24 czerwca 2025 06:00 | |||
Wieloetapowe formularze, obowiązek logowania czy czasochłonna finalizacja zakupów to jedne z głównych powodów porzucania koszyków. Jeśli prowadzisz sklep internetowy, dobrze wiesz, że każda przeszkoda w procesie zakupowym może oznaczać stratę sprzedaży. Dlatego właśnie warto poznać InPost Pay – usługę, która skraca ścieżkę zakupową, jednocześnie zwiększając wygodę klienta i skuteczność Twojego e-commerce. Czym jest InPost Pay – i jak działa dla klienta? InPost Pay to rozwiązanie, które łączy płatność i wybór dostawy w jednym przycisku. Jak to wygląda z perspektywy klienta?
Dla kupującego to oszczędność czasu i komfort. Dla Ciebie – mniej porzuconych koszyków i większa szansa na zakończoną transakcję. Po pierwszych zakupach preferencje dotyczące płatności i dostawy są podpowiadane w aplikacji w przyszłości, co jeszcze przyspiesza cały proces. Co zyskuje Twój sklep? Zbyt długi proces zakupowy to jeden z najczęstszych powodów rezygnacji z zakupów. InPost Pay eliminuje zbędne kroki – klient nie musi tworzyć konta, wpisywać adresu czy wybierać dostawy i płatności. Wszystko ma już zapisane w aplikacji InPost Mobile. Z aplikacji InPost Mobile korzysta ponad kilkanaście milionów użytkowników. Dzięki integracji Twój sklep zyskuje widoczność w zakładce „Zakupy” w aplikacji, co oznacza dostęp do zupełnie nowej grupy odbiorców – bez dodatkowych kosztów marketingowych. Jeśli klient widzi Twoją ofertę właśnie tam – w miejscu, które zna i z którego korzysta do odbioru przesyłek – masz większą szansę na zbudowanie zaufania do Twojego sklepu. Ponadto zakupy finalizowane w aplikacji InPost są postrzegane jako bezpieczne i szybkie. To zwiększa skłonność do zakupu, zwłaszcza w przypadku pierwszej transakcji z nowym sklepem. Dlaczego klienci wybierają InPost Pay? Z perspektywy klienta InPost Pay to po prostu wygoda.
Zapewnienie szybkości, intuicyjności i bezpieczeństwa sprawia, że klienci chętnie wracają do sklepów oferujących zakupy InPost Pay. Zaoferuj klientom nowoczesne zakupy, a sobie – lepsze wyniki sprzedaży. Sprawdź więcej i dołącz do partnerów InPost Pay: https://inpostpay.pl/biznes.
|