
Komentarze
- Zmiany w stawkach podatku od nieruchomości na 2026...
Wierzysz w wartości telewizji republika? Pociesz się że nie jesteś odosobniony, lecz mimo to w mniej...
- eSPe - Zmiany w stawkach podatku od nieruchomości na 2026...
Wierzę w inne wartości niż badania unijne. Dziwię się, że po tylu wpadkach UE nadal ma ona w Polsce ...
- zimny - Zmiany w stawkach podatku od nieruchomości na 2026...
Nie potrzeba nowych urzędników. Badania unijne wykazują że urzędnik efektywnie pracuje 2 godziny dzi...
- eSPe - Zmiany w stawkach podatku od nieruchomości na 2026...
i na forum, jeśli Admin przepuści, też wszystko zostaje. Tylko rzeczywistość a pobożne życzenia, to ...
- zimny - Zmiany w stawkach podatku od nieruchomości na 2026...
Zgadzam się że powinno to być inaczej rozliczane. Spokojnego dnia
- Yato
Gorące tematy.
Kolejny sukces uczniów z ZSP. Tym razem z angielskiego |
| ZSP Radzyń Podlaski | |||
| czwartek, 10 marca 2022 07:00 | |||
Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Radzyniu Podlaskim reprezentowało 14 uczniów z pierwszej, drugiej i trzeciej klasy Liceum Ogólnokształcącego oraz czwartej klasy Technikum. W olimpiadzie ogółem z całej Polski wzięło udział 564 uczestników z klasy trzeciej liceum i klasy czwartej technikum, 357 uczniów z klasy drugiej liceum oraz 437 z klasy pierwszej liceum. Uczestnicy konkursu rozwiązywali test składający się z 30 pytań opracowanych w atrakcyjnej formie graficznej. Uczniowie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II uzyskali bardzo dobre wyniki: Mateusz Kwoczko z klasy 3 Liceum Ogólnokształcącego zajął 5 miejsce w Polsce uzyskując tytuł laureata (opiekun - Pani Iwona Słowikowska) oraz Filip Korulczyk z klasy 3 Liceum Ogólnokształcącego również uzyskał tytuł laureata, zajmując 7 miejsce (opiekun - Pani Joanna Panasz). Olimpiada miała na celu zainteresowanie młodzieży językiem angielskim oraz poszerzenie wiedzy na temat kultury i literatury krajów angielskiego obszaru językowego. Laureatom i wszystkim uczestnikom olimpiady oraz opiekunom serdecznie gratulujemy!
|





