
Komentarze
- Strategia Rozwoju Miasta
Komentarz z ust mi wyjęty. Konsultacje społeczne, sondy, odpowiadanie na najmniej sensowne pytania z...
- NN - Spotkania z Historią u Potockich
To, że wielu z nas (na szczęście nie wszyscy) myślimy tak, jak nasi ojcowie i dziadowie, coraz częśc...
- akotyla - Spotkania z Historią u Potockich
Dziękuję Bogu że jeszcze mówimy i myślimy tak jak nauczyli nas nasi ojcowie i dziadowie zgodnie z tr...
- niepokorny - Strategia Rozwoju Miasta
Czas na modernizację stadionu miejskiego w Radzyniu Podlaskim!!! Zadaszoną główną trybunę wraz z szt...
- tofik - Strategia Rozwoju Miasta
Czy w tym mieście, od czasów wyboru nowych władz, cokolwiek się odbywa oprócz konsultacji i zaimplem...
- zimny
PUK uruchomił elektroniczne biuro obsługi |
Mariusz Szczygieł | |||
piątek, 17 kwietnia 2020 10:56 | |||
Jest do elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Dzięki nowemu serwisowi internetowemu PUK, Klienci mają nieograniczony dostęp do informacji na temat rozliczeń dostaw wody i odprowadzania ścieków. EBOK dostępny jest pod adresem: https://www.ebok.wodkan.pl/Radzyn_podlaski/. Klienciu PUK mogą tu samodzielnie podać stan wodomierza, pobrać fakturę w formacie PDF, czy zapoznać się z historią odczytów, wpłat i salda. Instrukcję korzystania z serwisu znajdziecie >> tutaj
|