Już niedługo
Zobacz wszystkie
Reklama
Komentarze
- Debata odbędzie się w pałacu
to już twój nick na wejściu :D:D Ja tylko się śmieję i nie jestem żadnym trollem z warszawy :D:D:...
- foxx - Debata odbędzie się w pałacu
Widzę, że trolle przystąpiły do ataku na ostatniej prostej i pracują intensywnie pod różnymi pseudon...
- radzyniak z warszawy - Debata odbędzie się w pałacu
Pan Jakubowski raczej nie powinien mieć pretensji do Pana burmistrza że się poczuł jak odpytywany uc...
- foxx - Debata odbędzie się w pałacu
Zachowanie wyborcze to nie jest tylko głosowanie "za" i popieranie konkretnego kandydata, ale równie...
- malina1986 - Debata odbędzie się w pałacu
Dziwią mnie ataki na burmistrza, że śmieje się z młodzieży podczas debaty. Jak ktoś był i słuchał, t...
- sirHris
Możesz skorzystać z Tarczy Antykryzysowej |
Anna Ilczuk | |||
poniedziałek, 06 kwietnia 2020 09:35 | |||
Od 1 kwietnia br. obowiązują przepisy, które mają na celu wspomóc polskich przedsiębiorców, a także zapewnić ochronę pracownikom i pracodawcom w obliczu kryzysu gospodarczego. Jednym z ważniejszych rozwiązań tzw. Tarczy antykryzysowej, są formy wsparcia, o które pracodawcy będą mogli ubiegać się z PUP w Radzyniu Podlaskim w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19, w tym:
Więcej informacji także na stronie internetowej Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w zakładce: Tarcza Antykryzysowa: https://www.gov.pl/web/tarczaantykryzysowa
Od dnia 2 kwietnia br. Dyrektor PUP w Radzyniu Podlaskim ogłosił nabór wniosków o udzielenie pożyczki na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej mikroprzedsiębiorcy przyznawanej na podstawie art. 15zzd ustawy COVID-19. Nabory wniosków na pozostałe formy pomocy będą ogłaszane w najbliższych dniach.
Powiatowy Urząd Pracy w Radzyniu Podlaskim jest przygotowany organizacyjnie i logistycznie aby cały proces odbywał się zdalnie (on-line) bez potrzeby przychodzenia do urzędu, z uwagi na obecną sytuację epidemiologiczną został wyłączony z bezpośredniej obsługi klienta. Dlatego prosimy aby pracodawcy, którzy nie posiadają podpisów elektronicznych zakładali bezpłatne profile zaufane (Jak założyć Profil Zaufany – instrukcja) i nimi podpisywali dokumenty kierowane do urzędu. Swoją tożsamość mogą Państwo weryfikować np. poprzez bankowość elektroniczną. Dokumenty w formie elektronicznej mogą Państwo podpisywać również za pomocą specjalnie dedykowanej strony ministerialnej: https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany
W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu telefonicznego pod numerem 83 352 63 20 lub 83 352 63 19 oraz za pośrednictwem e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
|