Już niedługo
Zobacz wszystkie
Reklama

Komentarze
- Zielony balkon – Twoja oaza w mieście!
https://radzyn.24wspolnota.pl/informacje-radzynskie/spotkanie-z-izraelskimi-nauczycielami-burmistrz-...
- pioter - Odszkodowania za grunty pod drogi
Jeśli to prawda z tym zerwaniem umowy to tylko przykład, że historia lubi się powtarzać. Pamiętasz s...
- Che - Odszkodowania za grunty pod drogi
Bardzo po cichu zlikwidowali się ulgę na wykup mieszkań komunalnych, była ulga 70% gdzie ludzie mogl...
- Kamx - Odszkodowania za grunty pod drogi
Słabej baletnicy wszystko przeszkadza, szukałem w internecie informacji o firmie Zeltech która remon...
- Kamx - Odszkodowania za grunty pod drogi
Jeśli potrafią zdążyć przed ostatnim dniem na złożenie wniosku i do tego ten dzień obliczą bezbłędni...
- Che
Podsumowanie Ogólnopolskiego Projektu Trzymaj Formę w Szkole Podstawowej w Białej |
Michał Maliszewski | |||
sobota, 08 czerwca 2019 07:00 | |||
Pięcioosobowe drużyny uczniowskie przygotowywały wyznaczone przez koordynatora zadania, m. in. 5 minutową prezentację komputerową na wybrany temat promującą prozdrowotne nawyki wśród młodzieży, zasady aktywnego stylu życia i zbilansowanej diety. Drużyny zaprojektowały plakaty promujące zdrowy tryb życia z logo, TRZYMAJ FORMĘ”, które będą wystawione w pracowni biologicznej. Przygotowały wyśmienite potrawy FIT, ułożyły humorystyczne i często pouczające wierszyki promujące życie bez nałogów, przedstawiły scenki zachęcające do zdrowego odżywiania oraz zaprezentowały strój pt., Okaz zdrowia- moda ekologiczna”. Stopień przygotowania poszczególnych grup oceniała komisja w składzie: - Nina Struczyk- Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Radzyniu Podlaskim
Młodzież przygotowała się perfekcyjnie, zadania zaprezentowała na wysokim poziomie. I miejsce zajęła drużyna ,,MMULTIWITAMINKI” II miejsce- SŁODZIAKI” III miejsce - ANANASY Z V KLASY” Wszyscy uczestnicy zostali nagrodzeni upominkami sponsorowanymi przez MKRPA w Radzyniu Podlaskim. Całość uwiecznił Mirosław Piasko. Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji.
|