
Komentarze
- Rozmowy przy stole z „Ranczem” w tle!
Najwyższy czas przełknąć gorycz porażki. Nie maż się już.
- Che - Rozmowy przy stole z „Ranczem” w tle!
Ciekawe ile kosztowała ta impreza? Trzeba będzie w tej sprawie złożyć wniosek od dostęp do informacj...
- malina1986 - Pałac Potockich w finale ogólnopolskiego konkursu!...
Korzystając, nie wiem dlaczego podpowiedzi zmieniły ortografię
- eSPe - Pałac Potockich w finale ogólnopolskiego konkursu!...
Uważam że ciekawym pomysłem podczas modernizacji i adaptacji pewnych sal w pałacu, byłoby wykozystan...
- eSPe - Niemczuk Honorowym Obywatelem Radzynia
Gdy mnie ktoś pyta, skąd pochodzę - odpowiadam, że Z Radzynia Podlaskiego i dodaję - to niedaleko Wi...
- akotyla
Gimnazjaliści strzelali w Maryninie |
Marek Wojtyczka | |||
czwartek, 11 października 2012 08:32 | |||
W zawodach wzięło udział 36 zawodników reprezentujących gimnazja: w Białce, w Białej, w Czemiernikach, w Wohyniu, w Suchowoli, nr 1 w Radzyniu Podlaskim i Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Radzyniu. Kierownikiem zawodów była Anna Malinowska Dyrektor Biura Zarządu Wojewódzkiego LOK w Lublinie, sędzią głównym Marek Wojtyczka, strzelanie prowadził Artur Lampart. Organizatorem był Lubelski Zarząd Wojewódzki LOK w Lublinie przy wsparciu finansowym Urzędu Miasta w Radzyniu Podlaskim. W kategorii dziewcząt 1 miejsce zdobyła Kośmider Anna wynikiem 64 pkt. reprezentująca Gimnazjum w Białej, 2 miejsce zdobyła Małgorzata Belniak wynikiem 64 pkt. reprezentująca Gimnazjum w Suchowoli, 3 miejsce zdobyła Natalia Jędruszczak wynikiem 61 pkt. reprezentująca Gimnazjum w Białce. W kategorii chłopców 1 miejsce zdobył Patryk Karpiński wynikiem 71 pkt. reprezentujący Gimnazjum w Białej, 2 miejsce zdobył Kamil Śledź wynikiem 65 pkt. reprezentujący Gimnazjum w Białce, 3 miejsce zdobył Dominik Gil wynikiem 64 pkt. reprezentujący Gimnazjum w Białce. W klasyfikacji drużynowej 1 miejsce zdobyła drużyna Gimnazjum w Białce wynikiem 240 pkt., 2 miejsce Gimnazjum w Białej wynikiem 222 pkt., 3 miejsce Gimnazjum w Czemiernikach wynikiem 164 pkt.
|