
Komentarze
- Konferencja Pamięć jest naszym obowiązkiem
https://wydarzenia.interia.pl/bliski-wschod/news-dom-jako-bron-13-pieter,nId,22161281 interes się kr...
- pioter - Konferencja Pamięć jest naszym obowiązkiem
Dobrze że można mówić co się naprawdę myśli bo nie na wszystkich portalach tak jest . Dziękuję admin...
- kinga75 - Opłaty za śmieci muszą się równać z kosztami
Z jednej strony masz rację, ale z drugiej strony taki tryb prowadzi do wielu problemów ze zdrowiem. ...
- for_sale - Opłaty za śmieci muszą się równać z kosztami
Komu chce się ślęczeć nad garami? Kupi sobie taki singiel gotowe żarcia i macie wzrosty we wszystkim...
- pioter - Opłaty za śmieci muszą się równać z kosztami
Niektóre miasta odchodzą od plastikowych worków na śmieci i nie odbierają frakcji zielonej, która je...
- radzyniak13
Spotkanie z Powiatowym Rzecznikiem Praw Konsumenta w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w ZSP |
Grzegorz Pawlik | |||
sobota, 19 listopada 2016 08:00 | |||
W pierwszym spotkaniu pt.”Konsument w prawie i w życiu” wzięli udział uczniowie klas: 1 te i 3 se, a w drugim spotkaniu pt.”Konsumpcjonizm” - uczniowie klas: 1 lph oraz 2 teh. Podczas spotkania z młodzieżą Rzecznik Praw Konsumenta zwrócił uwagę na to, że: - wielu konsumentów podejmuje decyzję o zakupie towarów lub korzystaniu z różnego rodzaju usług zdając się na intuicję lub pod wpływem emocji, - często są to nieprzemyślane decyzje, czego przejawem jest nadmierna konsumpcja i kupowanie tego co nie jest nam potrzebne czyli konsumpcjonizm, - konsument jest słabszą stroną umowy, ponieważ nie zdaje sobie sprawy, że często poprzez działania promocyjno-reklamowe zostaje poddany manipulacji przez profesjonalnych sprzedawców i specjalistów od marketingu, - konsument powinien być świadomy tego, że to on ponosi odpowiedzialność za podjęte decyzje o zakupie i ponosi ich także przykre konsekwencje, Włodzimierz Kowalik podawał wiele ciekawych wziętych z życia przykładów konsekwencji, jakie ponoszą klienci podejmujący nieprzemyślane decyzje dotyczące m.in.: zaciągania kredytów, pożyczek, podpisywania umów na świadczenie różnych usług, korzystania z różnych promocji i okazji. Młodzież z zainteresowaniem śledziła przygotowane prezentacje. Warning: No images in given directory. Please check the directory!
|