Już niedługo

"Dworskie Opowieści" - Aukcja w Pałacu Potockich w Radzyniu Podlaskim, 10.05.2025, 18:00, PAŁAC POTOCKICH
Zobacz wszystkie
Reklama

Komentarze
- Spacer po Radzyniu, jakiego nie znasz!
Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź
- niepokorny - Spacer po Radzyniu, jakiego nie znasz!
Ile masz lat, że jeszcze wierzysz w bajki? Podziemia wokół pałacu były niczym innym, jak sposobem od...
- kurka wodna - Spacer po Radzyniu, jakiego nie znasz!
Swego czasu coś mówiono o podziemnych korytarzach wychodzących z pałacu. To jakaś bajka czy tajemnic...
- niepokorny - Fundusz szwajcarski: #6 Zielona Transformacja Radz...
Czas na modernizację stadionu miejskiego w Radzyniu Podlaskim!!! Zadaszoną główną trybunę wraz z szt...
- sportek - Świąteczne życzenia Burmistrza Jakuba Jakubowskieg...
Otrzeźwienie na szczęście przyszło po 9 latach rządów dawnego zespołu. Wesołych Świąt Radzyniacy!
- paznokieć
Spotkanie z Powiatowym Rzecznikiem Praw Konsumenta w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w ZSP |
Grzegorz Pawlik | |||
sobota, 19 listopada 2016 08:00 | |||
W pierwszym spotkaniu pt.”Konsument w prawie i w życiu” wzięli udział uczniowie klas: 1 te i 3 se, a w drugim spotkaniu pt.”Konsumpcjonizm” - uczniowie klas: 1 lph oraz 2 teh. Podczas spotkania z młodzieżą Rzecznik Praw Konsumenta zwrócił uwagę na to, że: - wielu konsumentów podejmuje decyzję o zakupie towarów lub korzystaniu z różnego rodzaju usług zdając się na intuicję lub pod wpływem emocji, - często są to nieprzemyślane decyzje, czego przejawem jest nadmierna konsumpcja i kupowanie tego co nie jest nam potrzebne czyli konsumpcjonizm, - konsument jest słabszą stroną umowy, ponieważ nie zdaje sobie sprawy, że często poprzez działania promocyjno-reklamowe zostaje poddany manipulacji przez profesjonalnych sprzedawców i specjalistów od marketingu, - konsument powinien być świadomy tego, że to on ponosi odpowiedzialność za podjęte decyzje o zakupie i ponosi ich także przykre konsekwencje, Włodzimierz Kowalik podawał wiele ciekawych wziętych z życia przykładów konsekwencji, jakie ponoszą klienci podejmujący nieprzemyślane decyzje dotyczące m.in.: zaciągania kredytów, pożyczek, podpisywania umów na świadczenie różnych usług, korzystania z różnych promocji i okazji. Młodzież z zainteresowaniem śledziła przygotowane prezentacje. Warning: No images in given directory. Please check the directory!
|