Już niedługo
Zobacz wszystkie
Reklama
Komentarze
- Anna Szymala nowym kierownikiem KRUS
Mi przeszkadzało i na pewno pisałem o tym na tym portalu. O to właśnie chodzi nie "wchodźmy w buty "...
- yzzum - Anna Szymala nowym kierownikiem KRUS
buteleczka 0.7 dla mnie, może być samogonik i ja też zajmę się KRUSem. w ramach tej akcji mogę za bu...
- Bycy - Anna Szymala nowym kierownikiem KRUS
A poprzedni burmistrz ilu pracowników przyniósł w teczce ... jakoś nikomu to nie przeszkadzało
- kavika - Anna Szymala nowym kierownikiem KRUS
Nie to żebym konkretnie czepiał się tej pani, bo jej nie znam. Bardziej chodzi mi o "system". Pan An...
- yzzum - Anna Szymala nowym kierownikiem KRUS
Tez bym tak sobie myślał gdybym wiedział że na którekolwiek stanowisko taka osoba wygrała "otwarty" ...
- yzzum
Dłuższy poniedziałek w ZUS-ie |
Michał Maliszewski | |||
sobota, 27 sierpnia 2016 07:00 | |||
W każdy poniedziałek Zakład Ubezpieczeń Społecznych będzie czynny jeszcze dłużej niż dotychczas. Już od września sale obsługi będą otwarte dla klientów od 8.00 do 18.00. Dotychczas w poniedziałki drzwi ZUS były otwarte do 17.00. Od 1 września sale obsługi będą czynne jeszcze o godzinę dłużej. Zmiana dotyczy wszystkich oddziałów, inspektoratów i biur terenowych ZUS-u w Polsce. – Reagujemy na wskazania naszych klientów, dla których poniedziałkowe wydłużone godziny pracy placówek ZUS są nadal niewystarczające na załatwianie spraw z zakresu ubezpieczeń społecznych. Jesteśmy instytucją usługową dla społeczeństwa, dlatego chcemy zapewnić naszym klientom niezbędny komfort czasowy – zaznacza prezes ZUS, prof. Gertruda Uścińska. Od wtorku do piątku placówki ZUS będą czynne jak dotychczas – od 8.00 do 15.00. Poniedziałkowe wydłużenie czasu pracy nie dotyczy jedynie punktów informacyjnych ZUS. W województwie lubelskim są dwie takie placówki: w Świdniku i Międzyrzecu Podlaskim. Nadal będą czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-15.00. Ponad 32 tysiące osób przewinęło się przez salę obsługi radzyńskiego ZUS-u w całym ubiegłym roku. – Cały czas monitorujemy jakość świadczonych usług i analizujemy oczekiwania klientów. Dlatego też nasi klienci mogą spodziewać się wkrótce kolejnych udogodnień – dodaje prof. Gertruda Uścińska.
|