Już niedługo
Zobacz wszystkie
Reklama

Komentarze
- W jakim stanie jest Radzyń?
Czy ty czytasz co piszesz ? Domyślam się treści,zgadzam się z nią, ale forma jej przekazania jest do...
- Yato - W jakim stanie jest Radzyń?
Pani sprzedająca truskawki na ulicy naszego miasta płacze , że umówiła się z Panem Burmistrzem w spr...
- Kraków - W Radzyniu Karol Nawrocki
Jakieś dowody? Muran i Wielki Bu się nie liczą. O ćpaniu najwięcej wie zmurszałek Terlecki. Ten to ć...
- pioter - W Radzyniu Karol Nawrocki
Ale brać dopłaty do hektarów,kupować wypasione traktory to już pasuje
- Sunny - W Radzyniu Karol Nawrocki
Nie strasz bo sie zesrasz a na pampersy ciebie nie stac Dowody sutenerstwa i ćpania są oczywiste
- Sunny
Ślady przeszłości - uczniowie adoptują zabytki |
Michał Maliszewski | |||
piątek, 24 czerwca 2016 07:00 | |||
Zaadoptowali zespół dworsko-parkowy XVIII-XX w, w tym dwór drewniany z pocz. XX w, pozostałości parku krajobrazowego XIX/XX w oraz budynki czworaków i byłej stajni dla koni. Dzieci zapoznały się z historią wsi Sobole oraz historią dworu szlacheckiego, który jest wizytówką Soból i gminy Ulan-Majorat. Koordynatorem projektu jest Teresa Kowalik – nauczyciel języka polskiego i historii. Uczniowie wraz z nauczycielem przygotowali program realizacji założeń projektowych. Poznali dzieje Soból, dworku i ludzi z nim związanych, nawiązali kontakt z kolejnymi (najnowszymi) właścicielami. Uczniowie realizujący projekt spędzili miłe chwile podczas pobytów w dworku i w okalający go parku. Zwiedzili dworek, czworaki, a przy tym doskonale bawili się w parku korzystając z oferowanym tam rozrywek. Dzieci upewniły się, że historia szczególnie ta najbliższa nie musi być nudna, może być naprawdę interesująca i przyjemna.
|
Komentarze