
Komentarze
- Mamy to! 300 tysięcy na Orlęta!
Czas na modernizację stadionu miejskiego w Radzyniu Podlaskim!!! Zadaszoną główną trybunę wraz z szt...
- sportek - Spotkajmy się nad Białką 2025!
Może niech przy okazji zarządzający wykonawcami robót na ul. Partyzantów weźmie udział w tej akcji. ...
- epemil190 - Mamy 160 tysięcy na program Senior+
gdzie powołano spółkę która podobne pieniążki przytuliła dla grupy 15 seniorów,a pozostałe stowarzys...
- FOX58 - Oszust zatrzymany przez kryminalnych, gdy przejech...
pokłosie burdelu na wschodzie -dzwonią ukraińcy z kraju który nie funkcjonuje. Inaczej by to czyścil...
- winiek - Pozytywna ocena formalna „Szwajcara”
Myślę że to odpowiedni moment, aby uzyskać środki na budowę takiego centrum. Środki zarówno krajowe ...
- eSPe
W styczniu pojechało prawie 250 osób |
Mariusz Szczygieł | |||
czwartek, 13 lutego 2025 06:00 | |||
Daje to średnio 8 osób dziennie. Czy to dużo, czy mało? Komentarze są różne. Jedni są zadowoleni, bo mogą już bez przeszkód dostać się na pociąg, inni narzekają, że tylko tyle osób jeździ. Dla nas to sukces, bo już po pierwszym miesiącu widzimy, że ten bus jest potrzebny. A teraz trzeba czasu, żeby wszyscy mieszkańcy się o nim dowiedzieli. Bus będzie jeździł codziennie (z małymi wyjątkami w rozkładzie). Co by się nie działo. Przejazd z każdego przystanku kosztuje tylko 5 zł. Możecie więc śmiało zostawić swoje samochody pod domami i na pociąg do Warszawy, albo pomiędzy przystankami w mieście, jechać busem. Obecnie pracujemy nad nowymi tabliczkami przystankowymi, tak aby były ładniejsze i bardziej czytelne dla każdego mieszkańca. Rozkład jazdy znajdziecie >>tutaj<< Bardzo cieszymy się, że wspólnymi siłami trzech samorządów (Powiat Radzyński, Miasto i Gmina Radzyń Podlski) udało się odtworzyć nieistniejącą od lat linię autobusową, która zmniejsza wykluczenie komunikacyjne mieszkańców.
|
Komentarze
(Jest tylko w przeciwnym)
przychody z biletów to 1220 zł, koszty lekko licząc to 10-15 tys., naprawdę taki sukces?
sukces o byłby gdyby bus jeździł pełny przynajmniej na kursach wieczornych czy okołoweekendowych, a jest nadal pełny parking samochodów pod dworcem a pusty bus.
emenemsik: tak, rzeczywiście sam widziałem pełny parking samochodów przy PKP, czekających na podróżnych, ale... piszemy o pierwszym miesiącu kursowania autobusu. Nie wszyscy jeszcze wiedzą o autobusie, nie każdy jeszcze zechce nim jeździć, czas - to słowo klucz. Dlatego dajemy rok, a nie 2 tygodnie na ocenę, czy autobus miejski przyjmie się ponownie w Radzyniu. Potem przyjdzie czas na ocenę. A sukces to to, że wspólnymi siłami trzech samorządów udało się oddtworzyć ten autobus i że jeżdżą nim ludzie.
Zapewnienie lokalnego transportu zbiorowego należy do zadań samorządów gminnych i nie ma co bić piany.
Skomunikowanie ze stacją PKP jest poza jakąkolwiek dyskusją. Dodatkowo należy jak najszybciej uwzględnić w rozkładzie jazdy pociągi Przewozów Regionalnych czyli zwiększyć częstotliwość kursowania linii!
Cytat: Zaproponue takie rozwiązania innym samorządom. Że też same nie wpadły na taki pomysł i nie zlikwidowały komunikacji miejskiej lub podmiejskiej. A może jeszcze wystąp z petycją do PKP, Przewozów Regionalnych aby zlikwidowały dopiero co uruchomione pociągi. Przecież w Radzyniu jest "szeroko rozumiany uber" ! Pociągi są zbędne. A jak ich nie będzie to i problem z dojazdem do stacji zniknie!