
Komentarze
- Opłaty za śmieci muszą się równać z kosztami
Z jednej strony masz rację, ale z drugiej strony taki tryb prowadzi do wielu problemów ze zdrowiem. ...
- for_sale - Opłaty za śmieci muszą się równać z kosztami
Komu chce się ślęczeć nad garami? Kupi sobie taki singiel gotowe żarcia i macie wzrosty we wszystkim...
- pioter - Opłaty za śmieci muszą się równać z kosztami
Niektóre miasta odchodzą od plastikowych worków na śmieci i nie odbierają frakcji zielonej, która je...
- radzyniak13 - Opłaty za śmieci muszą się równać z kosztami
Wydaje mi się, że liczba 2 tys. osób (12 tys. zgłoszonych / 14 tys. mieszkańców), które nie są zgłos...
- for_sale - Konferencja Pamięć jest naszym obowiązkiem
https://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-sad-wstrzymuje-przesluchania-netanjahu-premier-izraela-unika,n...
- pioter
„Akademia Młodego Przyrodnika” w Białce |
Mariusz Szczygieł | |||
sobota, 10 października 2020 09:00 | |||
W ostatnim tygodniu września uczniowie klasy siódmej Szkoły Podstawowej im. Świętego Jana Pawła II w Białce, pod opieką nauczycielki przyrody Edyty Skrzeczkowskiej, brali udział w drugiej edycji Projektu „Akademia Młodego Przyrodnika” - w zakresie cyklu GEOEKSPLORATOR. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem Projektu jest rozwój kompetencji kluczowych uczestników i umiejętności uniwersalnych takich jak: umiejętności matematyczno-przyrodnicze, umiejętność uczenia się, umiejętność pracy w grupie, kreatywność i innowacyjność. Projekt „Akademia Młodego Przyrodnika” w ramach bloku geoeksplorator zakłada bezpłatny trzydniowy cykl zajęć pt. „Rzeźbiarze powierzchni Ziemi” (zajęcia na UMCS Lublinie na Wydziale Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej oraz zajęcia w terenie w Roztoczańskiej Stacji Naukowej UMCS w Guciowie koło Zwierzyńca). Zajęcia pozwoliły poznać i zrozumieć procesy kształtujące oblicze Ziemi i zespół czynników warunkujących ich przebieg. Nauczyły interpretacji procesów rzeźbotwórczych na podstawie badań terenowych i laboratoryjnych.
|