Już niedługo
Zobacz wszystkie
Reklama

Komentarze
- Między nami Liderkami: Z pustego i Salomon nie na...
W kraju niespokojnie, schronów nie ma, ale dobrze że są liderki. Zajęcia jednej Pani "Z pustego i Sa...
- Mar Pol - Między nami Liderkami: Z pustego i Salomon nie na...
kobiety szkolenie w dobrostanie bo mężczyźni szkolenie wojskowe i w kamasze na front i mogą już nie ...
- kinga75 - Silent Disco na zakończenie wakacji!
"jak się bawią ludzie wtedy gdy nie pada deszcz jak się bawią ludzie gdy kochają się "
- niepokorny - Z czego składa się opłata za śmieci
Śmieci coraz więcej PUK za darmo nie wywiezie Miasto nie zarabia Koszta musimy pokryć my Gorzkie to ...
- niepokorny - Z czego składa się opłata za śmieci
dawno temu jak wprowadzano segregację odpadów zapewniano że owszem to dodatkowa praca dla kazdego z ...
- winiek8
W każdym z nas jest taki chłopiec z Placu Broni… |
Michał Maliszewski | |||
sobota, 01 lutego 2020 08:00 | |||
Przedstawienie w interpretacji młodych aktorów z Wrocławia, pełne różnych form przekazu – dramy, filmu i piosenek, było ciekawą alternatywa dla klasycznego teatru, tym samym cieszy fakt, że wyzwolona empatia stała się okazją do dyskusji o rzeczach ważnych i współczesnej wymowie patriotyzmu w kontekście każdej małej ojczyzny. Ten obraz romantycznych przygód grupy młodych ludzi, gdzie prawość, honor i poświęcenie są najważniejszymi zasadami w grupie rówieśniczej nie tylko wzrusza, ale przede wszystkim motywuje do refleksji nad współczesnymi światami młodych ludzi, których wirtualnie przygody nie mają nic wspólnego z budowaniem prawdziwych relacji w imię lojalności, bohaterstwa i męstwa w myśl słów z jednej z piosenek: Teraz z honorem unieś skroń, Co kochasz, dzielnie broń! Choć wróg próbuje zwalić z nóg, Ojczyźnie spłacę dług. Mamy nadzieję, że obcowanie naszych uczniów z teatrem nie tylko wpłynęło na wyobraźnię, pobudziło ich do kreatywnego myślenia czy skłoniło do ekspresyjnego wyrażania własnych emocji werbalnie i pozawerbalnie, ale również stało się prawdziwym sprawdzianem ich kompetencji społecznych.
|