
Komentarze
- Sztab już działa. Przed nami 34 Finał WOŚP!
Już od wielu lat, od początku, zwarty i gotowy. Ani grosza na Owsiaka.
- zimny - Ostatnie egzemplarze książki o radzyńskim cmentarz...
Dzień dobry panowie. Mam pytanie, co stało siez tablicami nagrobnymi zainstalowanych w scianie zewnę...
- eSPe - Obchody Narodowego Święta Niepodległości 2025
święta miłości kochanej Ojczyzny czują Cię tylko umysły poczciwe dla Ciebie zjadłe smakują trucizny ...
- kinga75 - Obchody Narodowego Święta Niepodległości 2025
Dzięki, Mar Pol Szczęść Boże
- zimny - Obchody Narodowego Święta Niepodległości 2025
Polsko - Ojczyzno moja … Urzekła mnie Twoja historia, Polsko - Ojczyzno moja, Ojczyzno kochana Urzek...
- Mar Pol
Umowa podpisana! Odcinek Walinna – Kolembrody będzie przebudowany |
| Michał Maliszewski | |||
| czwartek, 23 stycznia 2020 08:00 | |||
Wartość całej inwestycji to ponad dwa i pół miliona złotych z czego siedemdziesiąt procent (ponad milion siedemset tysięcy złotych) to dofinansowanie z Funduszu Dróg Samorządowych. Pozostałą część środków równo po połowie dokłada gmina Komarówka Podlaska i Starostwo Powiatowe (po 378 tysięcy złotych). Zakres prac obejmuje: wykonanie obustronnych poszerzeń konstrukcji jezdni do szerokości 5,5 m zgodnie, z przekrojami poprzecznymi, wykonanie frezowania – wcięcia na połączeniu jezdni projektowanej z jezdnią istniejącą, rozbiórka chodnika przy kościele w m. Kolembrody, rozebranie zatoki postojowej asfaltowej w m. Kolembrody, rozbiórka jezdni na wlocie skrzyżowania drogi powiatowej nr 1243L, przedłużenie przepustu w km 7+918, wykonanie przepustów, odhumusowanie pod projektowane chodniki i zatoki, wykonanie nasypów pod zatoki i chodniki, wykonanie koryta dla konstrukcji poszerzeń, chodników, zatok, wykonanie warstw konstrukcyjnych chodników, ustawienie krawężników i obrzeży betonowych na ławach z oporem, wykonanie nawierzchni chodników, zatok i zjazdów z kostki betonowej, przebrukowanie istniejących zjazdów z kostki betonowej, wykonanie zjazdów z kruszywa łamanego do granicy pasa drogowego, wykonanie warstwy wiążąco – wyrównawczej śr. grubości min. 5 cm z mieszanki mineralno-bitumicznej, ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej gr. 4 cm na całym odcinku przebudowywanej drogi, oczyszczenie istniejących rowów odwadniających, t) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego o szerokości 1,25 m, oczyszczenie istniejących przepustów pod koroną drogi, wykonanie oznakowania zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. Wyłonionym w przetargu wykonawcą zostało Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych S.A. z Parczewa.
|




