
Komentarze
- Zmiany w stawkach podatku od nieruchomości na 2026...
Wierzysz w wartości telewizji republika? Pociesz się że nie jesteś odosobniony, lecz mimo to w mniej...
- eSPe - Zmiany w stawkach podatku od nieruchomości na 2026...
Wierzę w inne wartości niż badania unijne. Dziwię się, że po tylu wpadkach UE nadal ma ona w Polsce ...
- zimny - Zmiany w stawkach podatku od nieruchomości na 2026...
Nie potrzeba nowych urzędników. Badania unijne wykazują że urzędnik efektywnie pracuje 2 godziny dzi...
- eSPe - Zmiany w stawkach podatku od nieruchomości na 2026...
i na forum, jeśli Admin przepuści, też wszystko zostaje. Tylko rzeczywistość a pobożne życzenia, to ...
- zimny - Zmiany w stawkach podatku od nieruchomości na 2026...
Zgadzam się że powinno to być inaczej rozliczane. Spokojnego dnia
- Yato
Gorące tematy.
Umowa podpisana! Odcinek Walinna – Kolembrody będzie przebudowany |
| Michał Maliszewski | |||
| czwartek, 23 stycznia 2020 08:00 | |||
Wartość całej inwestycji to ponad dwa i pół miliona złotych z czego siedemdziesiąt procent (ponad milion siedemset tysięcy złotych) to dofinansowanie z Funduszu Dróg Samorządowych. Pozostałą część środków równo po połowie dokłada gmina Komarówka Podlaska i Starostwo Powiatowe (po 378 tysięcy złotych). Zakres prac obejmuje: wykonanie obustronnych poszerzeń konstrukcji jezdni do szerokości 5,5 m zgodnie, z przekrojami poprzecznymi, wykonanie frezowania – wcięcia na połączeniu jezdni projektowanej z jezdnią istniejącą, rozbiórka chodnika przy kościele w m. Kolembrody, rozebranie zatoki postojowej asfaltowej w m. Kolembrody, rozbiórka jezdni na wlocie skrzyżowania drogi powiatowej nr 1243L, przedłużenie przepustu w km 7+918, wykonanie przepustów, odhumusowanie pod projektowane chodniki i zatoki, wykonanie nasypów pod zatoki i chodniki, wykonanie koryta dla konstrukcji poszerzeń, chodników, zatok, wykonanie warstw konstrukcyjnych chodników, ustawienie krawężników i obrzeży betonowych na ławach z oporem, wykonanie nawierzchni chodników, zatok i zjazdów z kostki betonowej, przebrukowanie istniejących zjazdów z kostki betonowej, wykonanie zjazdów z kruszywa łamanego do granicy pasa drogowego, wykonanie warstwy wiążąco – wyrównawczej śr. grubości min. 5 cm z mieszanki mineralno-bitumicznej, ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej gr. 4 cm na całym odcinku przebudowywanej drogi, oczyszczenie istniejących rowów odwadniających, t) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego o szerokości 1,25 m, oczyszczenie istniejących przepustów pod koroną drogi, wykonanie oznakowania zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. Wyłonionym w przetargu wykonawcą zostało Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych S.A. z Parczewa.
|






