
Komentarze
- Targowisko z żywymi zwierzętami? Mówię: NIE!
Pani Ostrowska mianowała się głównym decydentem w Radzyniu Podl. Jeszcze nic istotnego nie zrobiła d...
- Kraków - Targowisko z żywymi zwierzętami? Mówię: NIE!
powinniśmy też zakazać sprzedaży mięsa w radzyńskich sklepach! dość mordowania zwierząt! dajmy przyk...
- P.K. - Minister Tomasz Siemoniak odwiedzi Radzyń Podlaski
no i ryży do poduszki https://www.youtube.com/shorts/ebCUi3twSjw
- pioter - Minister Tomasz Siemoniak odwiedzi Radzyń Podlaski
Faktem, który dobitnie świadczy o tym, że Karol Nawrocki ma dobry charakter jest to, że poślubił on ...
- adam_z1 - Minister Tomasz Siemoniak odwiedzi Radzyń Podlaski
https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,189663,31982641,poslanka-ko-podarowala-pacjentom-hospicjum-ziemniaki-w-...
- pioter
Umowa podpisana! Odcinek Walinna – Kolembrody będzie przebudowany |
Michał Maliszewski | |||
czwartek, 23 stycznia 2020 08:00 | |||
Wartość całej inwestycji to ponad dwa i pół miliona złotych z czego siedemdziesiąt procent (ponad milion siedemset tysięcy złotych) to dofinansowanie z Funduszu Dróg Samorządowych. Pozostałą część środków równo po połowie dokłada gmina Komarówka Podlaska i Starostwo Powiatowe (po 378 tysięcy złotych). Zakres prac obejmuje: wykonanie obustronnych poszerzeń konstrukcji jezdni do szerokości 5,5 m zgodnie, z przekrojami poprzecznymi, wykonanie frezowania – wcięcia na połączeniu jezdni projektowanej z jezdnią istniejącą, rozbiórka chodnika przy kościele w m. Kolembrody, rozebranie zatoki postojowej asfaltowej w m. Kolembrody, rozbiórka jezdni na wlocie skrzyżowania drogi powiatowej nr 1243L, przedłużenie przepustu w km 7+918, wykonanie przepustów, odhumusowanie pod projektowane chodniki i zatoki, wykonanie nasypów pod zatoki i chodniki, wykonanie koryta dla konstrukcji poszerzeń, chodników, zatok, wykonanie warstw konstrukcyjnych chodników, ustawienie krawężników i obrzeży betonowych na ławach z oporem, wykonanie nawierzchni chodników, zatok i zjazdów z kostki betonowej, przebrukowanie istniejących zjazdów z kostki betonowej, wykonanie zjazdów z kruszywa łamanego do granicy pasa drogowego, wykonanie warstwy wiążąco – wyrównawczej śr. grubości min. 5 cm z mieszanki mineralno-bitumicznej, ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej gr. 4 cm na całym odcinku przebudowywanej drogi, oczyszczenie istniejących rowów odwadniających, t) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego o szerokości 1,25 m, oczyszczenie istniejących przepustów pod koroną drogi, wykonanie oznakowania zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. Wyłonionym w przetargu wykonawcą zostało Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych S.A. z Parczewa.
|