
Komentarze
- Rozmowy przy stole z „Ranczem” w tle!
Najwyższy czas przełknąć gorycz porażki. Nie maż się już.
- Che - Rozmowy przy stole z „Ranczem” w tle!
Ciekawe ile kosztowała ta impreza? Trzeba będzie w tej sprawie złożyć wniosek od dostęp do informacj...
- malina1986 - Pałac Potockich w finale ogólnopolskiego konkursu!...
Korzystając, nie wiem dlaczego podpowiedzi zmieniły ortografię
- eSPe - Pałac Potockich w finale ogólnopolskiego konkursu!...
Uważam że ciekawym pomysłem podczas modernizacji i adaptacji pewnych sal w pałacu, byłoby wykozystan...
- eSPe - Niemczuk Honorowym Obywatelem Radzynia
Gdy mnie ktoś pyta, skąd pochodzę - odpowiadam, że Z Radzynia Podlaskiego i dodaję - to niedaleko Wi...
- akotyla
Gorące tematy.
Umowa podpisana! Odcinek Walinna – Kolembrody będzie przebudowany |
Michał Maliszewski | |||
czwartek, 23 stycznia 2020 08:00 | |||
Wartość całej inwestycji to ponad dwa i pół miliona złotych z czego siedemdziesiąt procent (ponad milion siedemset tysięcy złotych) to dofinansowanie z Funduszu Dróg Samorządowych. Pozostałą część środków równo po połowie dokłada gmina Komarówka Podlaska i Starostwo Powiatowe (po 378 tysięcy złotych). Zakres prac obejmuje: wykonanie obustronnych poszerzeń konstrukcji jezdni do szerokości 5,5 m zgodnie, z przekrojami poprzecznymi, wykonanie frezowania – wcięcia na połączeniu jezdni projektowanej z jezdnią istniejącą, rozbiórka chodnika przy kościele w m. Kolembrody, rozebranie zatoki postojowej asfaltowej w m. Kolembrody, rozbiórka jezdni na wlocie skrzyżowania drogi powiatowej nr 1243L, przedłużenie przepustu w km 7+918, wykonanie przepustów, odhumusowanie pod projektowane chodniki i zatoki, wykonanie nasypów pod zatoki i chodniki, wykonanie koryta dla konstrukcji poszerzeń, chodników, zatok, wykonanie warstw konstrukcyjnych chodników, ustawienie krawężników i obrzeży betonowych na ławach z oporem, wykonanie nawierzchni chodników, zatok i zjazdów z kostki betonowej, przebrukowanie istniejących zjazdów z kostki betonowej, wykonanie zjazdów z kruszywa łamanego do granicy pasa drogowego, wykonanie warstwy wiążąco – wyrównawczej śr. grubości min. 5 cm z mieszanki mineralno-bitumicznej, ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej gr. 4 cm na całym odcinku przebudowywanej drogi, oczyszczenie istniejących rowów odwadniających, t) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego o szerokości 1,25 m, oczyszczenie istniejących przepustów pod koroną drogi, wykonanie oznakowania zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. Wyłonionym w przetargu wykonawcą zostało Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych S.A. z Parczewa.
|