
Komentarze
- Konferencja Pamięć jest naszym obowiązkiem
Wystarczy, by nasi notable przestali uczestniczyć w tego typu obchodach. Niech sobie przyjeżdżają, ś...
- zimny - Konferencja Pamięć jest naszym obowiązkiem
Rzeczywiście jest naszym obowiązkiem pamięć o innym narodzie? O narodzie, którego armia dokonuje lud...
- zjp - Konferencja Pamięć jest naszym obowiązkiem
https://wiadomosci.wp.pl/media-izraelczycy-mieli-rozkaz-strzelac-do-tlumu-przy-punktach-pomocy-71722...
- pioter - W jakim stanie jest Radzyń? Debata w najbliższy pi...
tam jest drobny druczek do 30.06.2024.
- pioter - W jakim stanie jest Radzyń? Debata w najbliższy pi...
Kilka uwag po przeczytaniu tego raportu. Smutne jest to, że do 2050 roku wg prognoz 40% mieszkańców ...
- for_sale
Umowa podpisana! Odcinek Walinna – Kolembrody będzie przebudowany |
Michał Maliszewski | |||
czwartek, 23 stycznia 2020 08:00 | |||
Wartość całej inwestycji to ponad dwa i pół miliona złotych z czego siedemdziesiąt procent (ponad milion siedemset tysięcy złotych) to dofinansowanie z Funduszu Dróg Samorządowych. Pozostałą część środków równo po połowie dokłada gmina Komarówka Podlaska i Starostwo Powiatowe (po 378 tysięcy złotych). Zakres prac obejmuje: wykonanie obustronnych poszerzeń konstrukcji jezdni do szerokości 5,5 m zgodnie, z przekrojami poprzecznymi, wykonanie frezowania – wcięcia na połączeniu jezdni projektowanej z jezdnią istniejącą, rozbiórka chodnika przy kościele w m. Kolembrody, rozebranie zatoki postojowej asfaltowej w m. Kolembrody, rozbiórka jezdni na wlocie skrzyżowania drogi powiatowej nr 1243L, przedłużenie przepustu w km 7+918, wykonanie przepustów, odhumusowanie pod projektowane chodniki i zatoki, wykonanie nasypów pod zatoki i chodniki, wykonanie koryta dla konstrukcji poszerzeń, chodników, zatok, wykonanie warstw konstrukcyjnych chodników, ustawienie krawężników i obrzeży betonowych na ławach z oporem, wykonanie nawierzchni chodników, zatok i zjazdów z kostki betonowej, przebrukowanie istniejących zjazdów z kostki betonowej, wykonanie zjazdów z kruszywa łamanego do granicy pasa drogowego, wykonanie warstwy wiążąco – wyrównawczej śr. grubości min. 5 cm z mieszanki mineralno-bitumicznej, ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej gr. 4 cm na całym odcinku przebudowywanej drogi, oczyszczenie istniejących rowów odwadniających, t) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego o szerokości 1,25 m, oczyszczenie istniejących przepustów pod koroną drogi, wykonanie oznakowania zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. Wyłonionym w przetargu wykonawcą zostało Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych S.A. z Parczewa.
|