Już niedługo
Zobacz wszystkie
Reklama

Komentarze
- W Radzyniu Podlaskim powstał Różowy Patrol Gliss
Nie zaleca się mammografii a badanie organoleptyczne, im częściej tym lepiej.
- pioter - W Radzyniu Podlaskim powstał Różowy Patrol Gliss
Czy zaleca się mammografię jako dobry sposób profilaktyki bo niektórzy wręcz mówią że pobudza powsta...
- kinga75 - Co łączy Międzyrzec, Radzyń i… dr Gerarda?
Nierbrzegowski musi odejść!!!
- Wschód - Nowy zespół dyrektorski w Szkole Podstawowej nr 2 ...
A tak łatwo było uniknąć uszczypliwości. Wystarczyło nie stawać do fotografii razem z zespołem kiero...
- akotyla - Co łączy Międzyrzec, Radzyń i… dr Gerarda?
Pan Szanowny o tych nowych sklepach pisze... To własność prywatna i nie Miasto je otworzyło, a czuję...
- Admin iledzisiaj.pl
Czy nasze życie jest zgodne z rytmem przyrody? |
Danuta Domańska-Guz | |||
czwartek, 26 kwietnia 2018 07:00 | |||
Patronat nad konkursem objął wójt Jarosław Koczkodaj. Dyrektor Dorota Wysokińska przywitała uczniów, życząc wszystkim zwycięstwa. Po wytężonej godzinnej pracy był czas na zapoznanie się i integrację. Na podsumowaniu wójt nawiązał do ekologii, bez której nie może istnieć żadna dziedzina gospodarki. Mówił o działaniach ludzi na rzecz poprawienia jakości środowiska naturalnego. Zachęcał młodych ludzi do angażowania się w działania ekologiczne przyjazne środowisku. Szkoły biorą udział w programie ekologicznym WFOŚiGW, który uwzględnia elementy edukacji ekologicznej. Realizując program można uczynić dużo dobrego dla środowiska, a przez to dla człowieka, który bez przyrody nie może żyć. Nagrody zostały ufundowane przez WFOSiGW w Lublinie. I miejsce – Mateusz Łukasiewicz - Zespół Szkół im. Jana Pawła II II miejsce – Wioleta Dadun – SP Zakrzew III miejsce – Natalia Zalewska – SP Zakrzew Wszyscy uczestnicy otrzymali dyplomy i nagrody pocieszenia. Dorota Wysokińska pogratulowała zwycięzcom oraz podziękowała nauczycielom przyrody za przygotowanie dzieci. Nad prawidłowością przebiegu konkursu czuwały organizatorki: Danuta Domańska-Guz i Agnieszka Kulenty.
|