Komentarze
- Wyniki głosowania na burmistrza Radzynia Podlaskie...
Nie dziwi mnie to wcale. Słyszałem, że wiele osób "na stanowiskach" myśląc że będą wiecznie przy kor...
- P.K. - Wyniki głosowania na burmistrza Radzynia Podlaskie...
"Na skwerze z niedzwiadkiem, odbiło mi się dzisiaj o uszy, że dyrektor domu kultury też rozważa opcj...
- NN - Wyniki głosowania na burmistrza Radzynia Podlaskie...
Po pierwsze, jeśli mieszkańcy miasta stanowczo zaprotestują to przegrany w wyborach na burmistrza na...
- malina1986 - Wyniki głosowania na burmistrza Radzynia Podlaskie...
Na skwerze z niedzwiadkiem, odbiło mi się dzisiaj o uszy, że dyrektor domu kultury też rozważa opcję...
- eSPe - Wyniki głosowania na burmistrza Radzynia Podlaskie...
Mając własny portal JJ nie podziękował wyborcom ale cóż stołki oczy zasłaniają? Wstyd wstyd i jeszcz...
- waluś
Radzyńska Kraina Serdeczności |
Piotr Sławecki | |||
środa, 05 stycznia 2011 12:09 | |||
30 grudnia 2010 r. obyło się kolejne spotkanie warsztatowe w ramach projektu pn. „Program rozwoju i promocji turystyki Powiatu Radzyńskiego i Miasta Radzyń Podlaski – opracowanie i promocja markowych produktów turystycznych i kulturowych obszaru." Agenda spotkania, którą zaprezentował Hubert Gonera z firmy Landbrand, realizującej na potrzeby projektu badania rynkowe, warsztaty, opracowanie strategii i logotypów obejmowała m.in.: 1. Omówienie koncepcji marki turystycznej i kulturowej Powiatu Radzyńskiego i Miasta Radzyń Podlaski 2. Prezentacja systemu identyfikacji wizualnej 3. Założenia do promocji turystycznej i kulturowej obszaru 4. Elementy wdrożenia marki w przestrzeni publicznej Po prezentacji odbyła się merytoryczna dyskusja dotycząca przedstawionego systemu identyfikacji wizualnej „Radzyńska Kraina Serdeczności". Szczególną uwagę uczestników spotkania zwróciły slajdy z przykładowym umiejscowieniem tablic, witaczy, znaków, piktogramów w „radzyńskiej" przestrzeni publicznej. Kolejne spotkanie warsztatowe skierowane będzie do radnych miejskich i powiatowych, których nieliczni przedstawiciele uczestniczyli w warsztatach. Co symbolizuje zaproponowany przez Landbrand logotyp Radzyńskiej Krainy Serdeczności? Niebiesko-żołto-zielone, nakreślone w nowoczesnym stylu serce stanowi centrum naszej krainy (zielony i niebieski). Symbolika nawiązuje do równinnego zielonego krajobrazu doliny Tyśmienicy (niebieski), nad która można zachwycić się smakiem radzyńskich żółtych serów i podyskutować o bogatej historii tego miejsca. Wśród zgromadzonych w Sali konferencyjnej Urzędu Miasta obecni byli przedstawiciele samorządu powiatowego, w osobach Starosty Radzyńskiego – Lucjana Kotwicy, Wicestarosty Mariusza Skoczylasa, radni powiatowi, przedstawiciele organizacji działających w obszarze turystyki i kultury. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. Rolę realizatorów projektu przyjęły samorządy: Powiatu Radzyńskiego [lider] oraz Miasta Radzyń Podlaski [partner].
|
Komentarze
Zniknal tez artykul o dziwnym zachowaniu ( nieuzasadniony bunt) Radnych powiatowych PiS
Co do artykułu o radnych- nie zniknął ze strony... Nie ma go po prostu na stronie głównej (bo tutaj pojawia się maksymalnie 7 artykułów). Artykuł o radnych był w dziale "Aktualności" i tam należy go szukać. Pod tytułem artykułu zawsze widnieje tytuł działu, w którym artykuł się znajduje (to taka mała wskazówka). Informacje są w dziale "Aktualności", historia, filmy o starym Radzyniu, opowieści w dziale "Stare dzieje", koncerty, wydarzenia kulturalne w dziale "Trochę kultury". Wszystko to znajdziecie w menu po lewej stronie.